Kugoo S1 Pro – sikeres ráncfelvarrás
A "MUTASD A KUPONKÓDOT!" gomb megnyomása után az akciót tartalmazó weboldal új ablakban megnyílik és a kuponkód a vágólapra kerül.
Kugoo S1 Pro teszt - vajon jobb az elődjénél?
Kezdjünk is egy kis összehasonlítással
November közepétől a markolat nem tartalmazza a két piros LED-et, állítólag sokszor elveszett, ezért változtattak a konstrukción.
Nem is olyan rég teszteltük a Kugoo S1 elektromos rollert, akkor nekünk nagyon tetszett, még gyerekbetegségei ellenére is ajánlott plecsnit kapott. Nem kellett sokat várni, a kínai mérnökök – remélhetőleg tanulva az első széria hibáiból – megalkották az utódmodellt, ami a Pro utótagot kapta a keresztségben. A bejegyzés végére kiderül, hogy sikerült-e valamiben túlszárnyalni az elődöt. Kugoo S1 Pro teszt következik.
A KUGOO-t 2015-ben az E-robogók területén működő szakértői csoport alakította. A környezetre káros anyagokat kibocsátó autók egyre növekvő száma miatt a KUGOO elkészítette az első elektromos robogóját, amely védi a környezetet, és több millió embert segített új, innovatív módon utazni. A cég mérnökei és a K+F csapat erősen motiválva vannak a legmodernebb elektromos robogók fejlesztése során felmerülő kihívások által. A mérnöki csapat folyamatosan új technológiákat fejleszt ki, hogy egyedülálló funkciókkal javítsa a robogózás élményét. Emellett az Európában működő Aftersales csapat lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy helyben vegyék igénybe az összes garanciális szolgáltatást, amennyiben a rollerükkel valami gond adódna (Lengyelországban).
Eddigi - témába vágó - bejegyzéseink és jelenleg futó akciók
Amennyiben még nem olvastátok az előző tesztet, illetve vásárlási segédletünket elektromos roller vásárlásához, azt tanácsoljuk, hogy arra is szánjatok egy kis időt, a mostani teszt sok ponton visszautal az ezekben leírtakra, sőt, megpróbáltuk a KRESZ vonatkozó iránymutatásait is összegyűjteni Nektek.
Itt tudod megvásárolni a rollert
KUGOO S1 Pro Folding Electric Scooter (350W) – EU raktár
Általános leírás
A Kugoo S1 Pro elektromos roller kitűnő választás azoknak, akik tenni szeretnének a környezetszennyezés ellen, vagy nem szeretnének tömegközlekedéssel utazni és erre a célra egy megbízható elektromos rollert választanának az alsó árszegmenséből. Az alábbiakban olvashatjátok a roller jellemzőit.
- 8 colos méhsejt szerkezetű tömör kerék: erős, kopásálló és biztonságos, minden útra megfelelő
- 3 különböző sebesség mód: állíts be magadnak a maximális sebességet, légy biztonságban
- Megnövelt akkukapacitás: 7,5Ah-ás akkukapacitás
- 350W teljesítményű motor: erős motor, akár 30km hatótáv
- LCD display: multifunkciós kijelző, mindig látod a legfontosabb értékeket
- Még több világítás: első- és hátsó világítás, vörös helyzetjelzők és fényvisszaverő prizmák a biztonságért
- Első-, hátsó rugózás: a még komfortosabb utazásért
- Oldalkitámasztó: támaszd le, pihenj Te is egy kicsit – nem fog eldőlni a roller
- Állítható kormánymagasság: 3 különböző magasság, hiszen mi sem vagyunk egyformák
Főbb jellemzők
Általános | Márka: Kugoo Típus: elektromos roller Modell: Kugoo S1 Pro Szín: fekete, fehér, rózsaszín, kék |
Jellemzők | Sebesség módok: 15km/h, 25km/h, 30km/h Akkumulátor: 18650 Li-ion akkucsomag Maximális hatótáv: 30 km (elméleti) Maximális sebesség: 30km/h (elméleti) Maximális terhelhetőség: 120kg Világítás: első-, hátsó led lámpák Leküzdhető emelkedő: 15° (függ a súlyodtól) Akkumulátor kapacitása: 7.5Ah Akkumulátor feszültsége: 36V Motor típusa: kefe nélküli DC motor Motor teljesítménye: 350W Maximális nyomaték: 13,3Nm Töltési idő: 4-5 óra Vízállóság: IP54 Kerék mérete: 8 inch, tömör méhsejt Bluetooth: Nincs APP: Nincs |
Méret és súly | Termék súlya: 11kg Termék mérete: 1050x450x930mm |
A doboz tartalma | 1 x Kugoo S1 Pro elektromos roller 1 x töltő 2 x adapter 2 x helyzetjelző led 1 x hordtáska 1 x jótállási jegy 1 x többnyelvű használati utasítás (magyar nincs) |
Kicsomagolás, első benyomások
A Geegbuying lengyel raktárából hétfő dél körül postára adott Kugoo S1 Pro elektromos rollerrel csütörtökön fél 11-kor állt meg a ház előtt a DPD-s autó. Igen jó időt futott, ezért is – és amiatt, hogy elfelejthetünk minden egyéb költséget – ajánlott EU raktárból rendelni. Természetesen a csomag útja végig követhető volt, így on-line is látható volt, hogy mikorra várható. Érdemes is nézni a DPD felületét, mert az SMS rendre csak a kézbesítés napján érkezik meg. Viszont az SMS-ben kapott kód segítségével szinte percre pontosan megtudhatjuk, hogy mikor csenget majd futár, láthatjuk az előttünk lévő megállók számát is és az autó (pár perccel ezelőtti) helyzetét is.
A csomag össztömege 15kg – ebből maga a roller 11kg-ot nyom -, egy ember könnyedén tudja mozgatni. Maga a roller doboza még egy extra vastagfalú dobozba került, amit szép kék fóliával körbetekertek. Így kezelve, nem is sérült meg a szállításnál. A jármű hungaorocellel volt körbevéve, a dobozon belüli elmozdulást megakadályozása végett, ami tette is a dolgát. A Kugoo S1 Pro sértetlenül került a fűre a fotózáshoz, miután még egy réteg műanyag zacskót is eltávolítottunk róla.
A doboz tartalma a lenti képek között megtalálható; a rolleren kívül 2 csatlakozós (EU és kínai) adapter, 2db ledes helyzetjelző (ezt a kormánykar végébe kell betekerni), használati útmutató angolul és még pár idegen nyelven (a magyar nincs köztük), egy összecsukást bemutató tájékoztató és egy Geekbuying/Kugoo feliratos hordtáska, ami az előző modellnél nem szerepelt a tartozékok között.
Nézzük meg közelebbről, hogy mi változott első látásra. A legelső meglepetés akkor ért, amikor oldalsztenderre állítottuk a rollert és nem dőlt el, mint a sima változat. Biztos véletlen – gondoltuk. Megismételtük a mutatványt és a Kugoo stabilan megállt! Közelebbről megnézve, a kitámasztó pár miliméterrel előrébb került, de úgy tűnik, ez pont elég ahhoz, hogy ellássa a feladatát. Heuréka, hatalmas piros pont. Az első és a hátsó gumi is tömör, méhsejtszerkezetű lett, így nem kell többet a defekt miatt aggódnunk. Ráadásul a hátsó gumi szélesebb is lett, plusz a hozzá tartozó sárvédő is magasabbra került, amitől a roller kinézete még “dögösebb” lett, és a hátső lámpa formája is megváltozott. A fellépő végig rücskösített (ugyan kicsit felhólyagzott, a működést nem befolyásolja, elnézhető), a piros fényvisszaverők jól mutatnak a négy sarokban.
A kijelző síkba került, ezen kívül semmi változást nem tapasztaltunk az elődhöz képest. A kormánykar végén lévő kis becsavarható ledes világítás kétállású (villog, vagy fixen világít), hatalmas biztonságérzetet ad éjszaka. A rendszertől függetlenül működik, a közepén lévő nyomógomb indítja a három ledet, viszont elemet cserélni nem tudjuk hol lehet, egyelőre nem tudtuk szétszedni. A gyorskötözők száma kevesebb lett, a középső rész talán kicsit robosztusabb, a kormányok lehajtásakor előbukkanó “popszegecsek” szebben el vannak dolgozva, és az összecsukás is picit könnyebb lett. Az első kereket padkának támasztva tökéletesen működik kis gyakorlás után.
A Kugoo S1 Pro használatba vétele
Leginkább azt szerettük volna megtudni, hogy a Kugoo S1 rollerhez képest történt-e valamilyen előrelépés a fentieken kívül. Itt most arra gondolunk, hogy a nagyobb kapacitású akkupakk miatt vajon nagyobb lett a hatótáv, vagy a végsebesség nőtt meg esetleg. Ezen kívül kívácsiak voltunk az új gumik menettulajdonságára, illetve az újratervezett hátsó rugózás hatására is.
Szokott teszthelyünkre mentünk – ahol az előmodellt is teszteltük, hogy hasonló körülmények között végezhessük el a menetpróbát. A fenti képen látható helyen az S1 nehezen állt meg kitámasztva, de a Pro verziót elsőre sikerült megtámasztani. Földúton ezt a rollert sem javasoljuk használni, így mi sem próbáltuk ki. Kicsi a kerekek átmérője, könnyen elakadnak – ezeket a szerkezeteket aszfaltozott utakra találták ki.
Az LCD kijelző semmit nem változott, ami a kijelzett értékeket illeti, sajnos most is csak összesített- és bekapcsolástól kikapcsolásig mért távolság között választhatunk a SET gomb megnyomásával. Bluetooth/WiFi nincs, így applikációra sem számíthatunk, de őszintén szólva, nem is hiányzik. Az indulás ugyanúgy a gázkallantyú lenyomásával történik, ahogy a 3 fokozatú sebbességmódok is megmaradtak.
Induljunk. Első benyomás, hogy valóban történt valami a hátsó rugózással, mindenképpen lágyabb lett, mint az elődnél volt, de véleményünk szerint nem szignifikáns a különbség (nem állítottunk a hátsó rugózáson, gyári állapotban hagytuk). Úgy tűnik, hogy a hátsó rugós tag nem azonos az elődével, színben egész biztosan; az piros színű volt, ez fekete. A Kugoo S1 Pro a gázadásra hasonlóan reagál, mint az elődje, a fék is hasonlóan drasztikus, szokni kell. A kis kerékátmérőből adódóan nem egyenes úton ráz, de ekkor sem fogunk leesni az állófelületről, ez a roller is stabilra sikeredett.
A menetteljesítmény hasonló, mint az előző modellnél, 29km/h volt a csúcs amit el tudtam érni. Hiába a nagyobb kapacitású akkucsomag, nem tudtunk gyorsabban menni, a hatótáv is hasonló volt. Azt figyelembe kell venni, hogy a gyári értékek sík útra vonatkoznak, nem teljes gázon és nem 120 kilóval terhelve. Ami fontos, hogy 30V alá ne merítsük az akkumulátort, mert könnyen visszafordíthatatlanul károsodik, bár lemerítés elleni védelmet tartalmaz. 42V-ról indulunk, nagyságrendileg 36V körül a menetteljesítmény érezhetően lecsökken. A 80kg körüli testsúlyommal és dombos-völgyes szakaszokon közlekedve 15 kilométerenként rátöltök. Sajnos KERS most sem került a rollerbe, pedig itt nagy segítség volna ha a lejtőkön tudná táplálni az akkumulátort. A teljes töltés körülbelül 4-5 órát vesz igénybe, töltés közben a táp pirosan világít, ha feltöltötte a rollert, zöldre vált.
Az emelkedőket hasonlóan gyűri le, mint a sima változat tette, érdemes odafigyelni, hogy ha már merülőben az aksi, ne akarjunk 15 fokos dombot megmászni, szenvedni fog a roller. A tempomat most is jól teszi a dolgát, ha 5 másodpercig azonos sebességgel haladunk, elengedhetjük a gázkart, az elektronika tartani fogja a sebességet.
A kiegészítők kompatibilesek az előző modellnél használtakkal, az S1 tesztjénél megtalálhatjátok ezeket.
A mostani alkalommal egy nagyon kedvező ár/érték arányú elektromos rollert próbálhattunk ki a Kugoo S1 Pro személyében, a teljes összefoglalót lejjebb olvashatjátok. Amennyiben elakadnátok, a teszthez kapcsolódó fórumban tudtok kérdezni tőlünk a működéssel kapcsolatban.
A Kugoo S1 tesztünk - köszönhetően Nektek - már 10.000 megtekintés fölött jár, ez havi 5.000 oldalletöltést jelent. Úgy látszik, nem csak nekünk tetszett amit akkor láttunk, Ti is szívesen olvastátok a tesztet, reméljük most sem lesz másképp és talán Ti is boldog tulajdonosai lesztek egy ilyen rollernek. Az elődmodellhez képest észrevehető a fejlődés mind kinézetben, mind minőségben. A tömör, méhsejt szerkezetű gumik tartósak, nem kell félnünk a defektektől, illtve a tömegük is kisebb (bár a hátsó kerékre ez valószínűleg nem igaz, mert szélesebb lett). A fék megszokást igényel, viszont a rollert maximum 4 méteren beül megállítja. A Kugoo S1 Pro elektromos roller kitűnő választás azoknak, aki még csak most ismerkednek a közlekedés ezen formájával és elsőre nem szeretnének vagyonokat költeni egy rollerre. Tisztában vagyunk vele, hogy a Kugoo S1 Pro nem a rollerkínálat csúcsán helyezkedik el, viszont rendkívül kedvező az ár/érték aránya és elvisz bennünket a célunkig. A normál- és a Pro verzió közötti 40$-os, körülbelül 12.000ft-os különbség kifizetése erősen megfontolandó még akkor is, ha ennek a rollernek a célközönsége talán jobban odafigyel az árra. Viszont ha valaki már rendelkezik az előmodellel, cserélnie nem érdemes az újra. Ajánlott vétel.
- ár/érték arány
- tömör, méhsejtszerkezetű gumik
- állítható kormánymagasság
- tempomat
- kormányba csavarható helyzetjelzők (régebbi gyártásúakban)
- a fék megszokást igényel
- nincs applikáció (nekünk nem hiányzott)
- KERS hiánya
- összecsukás javult, de lehetne jobb
KUGOO S1 Pro Folding Electric Scooter (350W) – EU raktár
Friss ajánlatok minden nap
Köszönjük, hogy olvasol minket. Azon fáradozunk, hogy a lehető legjobb ajánlatokat oszthassuk meg Veled. Maradj velünk, építsünk közösséget!