KugooKirin G3 elektromos roller – belépő az off-road világába

A "MUTASD A KUPONKÓDOT!" gomb megnyomása után az akciót tartalmazó weboldal új ablakban megnyílik és a kuponkód a vágólapra kerül.

A bejegyzésekben és ajánlatokban szereplő webáruházak partnereként, a megvalósult vásárlások után a weddmegonline.hu weboldal jutalékot kap, a termékek vagy szolgáltatások megvásárlása a partnereink weboldalain történik. A weboldalunkon feltüntetett árak és elérhetőségek a feltüntetett dátum/idő szerint pontosak és változhatnak és nem minősülnek ajánlattételnek. A weboldalon szereplő tesztekben megjelenő tartalom kizárólag a szerző véleményét tükrözi, a leírt tartalomra külső félnek - például a bejegyzésben szereplő webáruházaknak, a termék gyártójának, forgalmazójának - ráhatása nincs. A bejegyzésekben található kuponkódok az automatikusan létrehozott ajánlatok kivételével - ellenőrzés után kerülnek ki az oldalra, így a megosztás pillanatában egészen biztos, hogy működnek - az utolsó módosítás ideje a dátumból látható. Arra nincs kapacitásunk, hogy figyelemmel kísérjük, hogy meddig használhatóak, így ha egy kuponkód már nem érvényes, akkor sajnos lemaradtál róla. Hogy ez ne történhessen meg, iratkozz fel a weddmegonline Telegram csatornájára, így az összes újonnan feltöltött, vagy megváltozott kuponkódról azonnal értesülhetsz! A weddmegonline.hu működéséről bővebben itt olvashatsz.
Bővebben +

banner

KugooKirin G3 elektromos roller teszt

A bejegyzésben szereplő KugooKirin G3 elektromos roller(ek) az új-, módosított vezérlővel szerelt példány(ok), ezért a tesztben szereplő tapasztalatok is erre/ezekre a verzió(k)ra vonatkoznak!

2023.08.04. frissítés: sajnos egyre több panasz érkezik, hogy az új vezérlővel szerelt darabok is meghibásodhatnak, ezért vásárlás előtt érdemes alaposan tájékozódni a garanciális feltételekről.

[toc]

A tavalyi évben az Indiegogo közösségi finanszírozó (crowdfunding) rendszerben tűnt fel a KugooKirin G3 elektromos roller és a jellemzői, különleges kinézete alapján a támogatók hamar össze is dobták a fejlesztéséhez szükséges 100.000$-t- Így a 2020. év végi ötlet eredményeként, 2021. novemberében már a kész terméket szállította a gyártó először a backereknek, majd nem sokkal később a webáruházakban is megjelentek ez első darabok. Sajnálatos módon, az első szériás példányok kisebb-nagyobb problémákkal küszködtek, a legkomolyabb gond a kontroller terhelés miatti meghibásodása volt – ebben az esetben a rollert nem lehetett többet elindítani, csak a vezérlő cseréje orvosolta a bajt. A legelső példányok között voltak olyanok (főleg a tesztelőknek kiküldött darabok), melyeket 800 W teljesítményű motorral szereltek, ilyeneket már egészen biztosan nem tudtok újonnan vásárolni (a híresztelésekkel ellentétben, a motor gyártási számából nem derül ki a teljesítménye). Ezen kívül a nem lineáris gyorsulásra- és az alacsony maximális sebességre is sokan panaszkodtak, a megtett távolság is gyakran nullázódott – természetesen a Kugoo a beérkezett panaszokat kivizsgálta, a hibás vezérlők helyett újat küldött, végül a teljes vezérlést és algoritmust áttervezte; itt látható a változások teljes listája:

    • a vezérlőben található alkatrészek áttervezése miatt a kontroller meghibásodása elkerülhető
    • az elektronikus vezérlési algoritmus optimalizálásával a motor nyomatéka körülbelül 10%-kal megnőtt és a mászóképesség is javult
    • az elektronikus vezérlőalgoritmus optimalizálásával a maximális sebesség megnőtt és elérheti az 50 km/h-t kemény, egyenes és sík úton, 70 kg-nál kisebb tömegű vezető mellett
    • az elektronikus vezérlési algoritmus optimalizálásával a roller hatótávolsága 5-10%-kal nőtt
    • az akkumulátor töltöttségét mérő algoritmus optimalizálásával a pontatlan töltöttség-kijelzés javítva lett és a százalékos megjelenítés törlésre került
    • az elektronikus vezérlési algoritmus optimalizálásával javul az áramkihasználás hatékonysága, optimalizálhatóvá vált a maximális áramfelvétel időtartama, csökkent az áramkorlátozó túlterhelés elleni védelem előfordulásának valószínűsége 
    • javításra került néhány szoftveres megjelenítési hiba
    • az új algoritmus révén optimalizálásra került a gázkar fokozatos működése gyorsítás közben, gyorsítás során a roller gyorsulása lineárisabb lett (az applikáción keresztül frissíthető a firmware)
    • optimalizálva lett a kormányszár kialakítása annak érdekében, hogy a csavarok ment közben ne lazuljanak ki
    • az első lengéscsillapító rögzítőcsavarja optimalizálva lett egy határolócsavar hozzáadásával, ami teljesen megoldja az első lengéscsillapító csavarjának kilazulása miatti leesés problémáját
    • módosult a hátsó sárvédő hossza, így elkerülhető a hátsó sárvédő és a karosszéria ütközése és interferenciája
    • javítva lett a kormánycső rázkódásának problémája
    • az összecsukáshoz szükséges menetes rögzítőcsavar furata acélhüvellyel lett kiegészítve, hogy megoldja a rázkódás okozta kopást
    • a kijelzőt rögzítő karmok erősebbre lettek cserélve az elmozdulás megakadályozására

A fentiekből látszik, hogy a Kugoo-nál a vásárlói visszajelzéseket komolyan veszik, a felmerült hibákat javítják – ha kell, akkor egyes elemek újratervezése mellett – még ha nem is a leggyorsabban történnek a dolgok. Azt, hogy a megvásárolni kívánt példány rendelkezik-e módosított vezérlővel és a fenti módosításokkal, a legegyszerűbben abból állapíthatjuk meg, hogy az akkumulátor töltöttségét jelző sor mellett található-e %-os kijelzés. Ha igen, akkor még a ráncfelvarrás előtti modellről beszélünk, ha nem, akkor már az újról. Jelen pillanatban egyes felhasználóknál az applikáció nem működik (nálam sem), ennek a hibának a javítása folyamatban van, készül az új applikáció. 

A Qilin vagy japánul Kirin, magyar átiratban Csi-lin, a kínai- és más kelet-ázsiai kultúrában ismert mitikus lény, melyet gyakran unikornisként ismernek és neveznek. A Qilin sokféleképpen írható le és ábrázolható, általában kínai sárkányszerű tulajdonságokkal rendelkezik, testrészei különböző állatok részeihez hasonlatosak.*
*forrás: Wikipedia

Ideje megnéznünk, hogy mik azok a tulajdonságok, ami miatt ilyen sikeres volt az Indiegogo kampány. Azon kívül, hogy a Kugoo már egy ismert márka, a KugooKirin G3 jellemzői igencsak figyelemre méltóak. De sajnos be kell vallani, hogy a jelen modell nagyon megosztó lett; azok a felhasználók, akiknek nincs problémájuk a rollerrel, azok imádják, akiknek viszont elfüstölt a vezérlőjük, értelemszerűen átkozzák. A KugooKirin G3 elektromos roller esetében különösen fontos, hogy olyan helyről vásároljuk meg a terméket, ahol a garanciális problémákat nem söprik a szőnyeg alá és ha baj van, akkor javítják/cserélik a rollert vagy a meghibásodott alkatrészt. A privát véleményem az, hogy a Kugoo nem engedheti meg magának azt, hogy egy problémás terméket a piacon tartson, hiszen az elmúlt pár évben jó pár modellel megalapozták a hírnevüket és nem lenne érdemes ezt most lerombolni, ezért szinte biztos vagyok benne, hogy előbb-utóbb egy firmware-frissítés során majd minden a helyére kerül – ehhez viszont az applikációnak is megbízhatóan kell működnie.

Sajnálatos módon az első példányban ami nálam járt, 143 kilométer után elfüstölt a kontroller, pedig ez már az új verzióval szerelt változat volt. A teszt ezek után egy újabb KugooKirin G3 elektromos roller használatával folytatódott, miután nagyjából 3 héttel később megérkezett a cseredarab, amin a már felújított változatban eszközölt módosításokon kívül is találtam pár változást a működésben, amit a gyártó később meg is erősített. A teszt megjelenésekor az új példánnyal már közel 200 kilométert megtettem jelentősebb hiba nélkül - ebből nagyságrendileg 150-et hármas fokozatban -, a felhasználói tapasztalatok azt mutatják, hogy ennyi idő alatt nagy százalékban általában kiderül, ha valami hiba lenne a kontrollerrel, főleg a június végén/július elején tapasztalható hőségben. A két roller gyári száma között jelentős a különbség - 3001015x vs 3001089x -, így elmondható, hogy a fejlesztés folyamatos és remélhetőleg előbb-utóbb végleg sikerül megbirkózni a hibával. Természetesen ha bármilyen gond felmerülne, arról azonnal olvashattok.

Azért azt be kell vallanom, hogy ilyen előzmények után kicsit vegyes érzésekkel tettem elérhetővé a tesztet, mert elég sok múlik a szerencsefaktoron és a webáruház vevőszolgálatán/garanciális ügyintézésen, ahonnan megvásárlod a KugooKirin G3 elektromos rollert. A Geekbuying utóbbi szempontból már több alkalommal is csillagos ötösre vizsgázott, most sem volt másképpen. Ugyan jelen esetben elég lett volna csak a kontrollert kiszerelnem és visszaküldenem – itt egyértelműen azonosítható volt a hiba oka -, de végül a komplett roller visszautazott Lengyelországba, hogy aztán egy teljesen új érkezzen helyette – mindezt a webáruház intézte, ráadásul a költségeket is ők állták. Egyébként egy ekkora terjedelmű és súlyú csomag visszaküldése nem is feltétlen egyszerű dolog az átlagos felhasználó számára (nem nagyon találni futárcéget aki elszállítja), így általánosságban elmondható, hogy hiba esetén törekedjünk csak a hibás egység cseréjére. A weddmegonline.hu weboldalon keresztül megvásárolt termékek egy része után elérhető a weddmegonline support, ahol segítséget kaphattok ha valamilyen problémátok adódna – erről bővebben itt tájékozódhattok.

Ha a fentiek még nem vettél el a kedved és közelebbről is meg szeretnéd ismerni a KugooKirin G3 elektromos rollert, akkor vágjunk is bele…

0
KUGOO KIRIN G3 Adventurers Electric Scooter 1200W Rear Motor 52V 18Ah Lithium battery Touchable Display Control Panel TPU Suspension System IPX4 - Black
666,18 $
Megnézem az ajánlatokat
A legjobb ajánlat kuponkód nélkül:Geekbuying - EU
A KugooKirin G3 elektromos roller általános leírása

Elhagynád az unalmas várost és terepre is merészkednél? A 25 km/h végsebességű és 20 km hatótávolságú rollerek korlátait már kinőtted? Szereted a kalandot, szeretsz dinamikusan haladni? Ha az előző kérdések közül mindháromra igennel feleltél, akkor a KugooKirin G3 elektromos roller kitűnő választás lehet számodra. Az 1200 W teljesítményű, a hátsó kerékbe integrált elektromotor segítségével akár 50 km/h sebességre is gyorsulhatsz, de ha inkább az egy töltéssel megtehető távolság izgalmas számodra, akkor a rollerrel akár 60 kilométert is megtehetsz két töltés között. A 10″ méretű kerekek, az első- hátsó TPU lengéscsillapítók és a robosztus-, egyetlen anyagból kialakított alumínium-ötvözet váz rosszabb útviszonyok között is megállja a helyét. A megállásról két darab, 140 milliméter átmérőjű tárcsafék gondoskodik, míg az egyedi hátsó lábtámasz (kicktail) segít az egyensúlyozásban, növelve az élményt.

● három különböző sebesség mód (25 km/h, 35 km/h, 50 km/h)
● 10 hüvelykes levegős, tömlő nélküli gumiabroncsok, elől és hátul tárcsafékkel szerelve + EBS a biztonságos haladásért 
● 1200 W teljesítményű elektromotor, akár 50 km/h maximális sebesség eléréshez és maximum 20°-os emelkedő leküzdéséhez tervezve
● nagy akkumulátor-kapacitás, akár 60 km-es elméleti hatótáv
● 100 kg maximális terhelhetőség 
● nagy szilárdságú, alumíniumötvözetből készített váz, mely könnyű és rozsdamentes
● első- és hátsó TPU (hőre lágyuló poliuretán) lengéscsillapítók
● LED-es multifunkciós érintőkijelző
● 7 db LED, 3 különböző világítási mód

Az elektromos roller főbb jellemzői
ÁltalánosMárka: KugooKirin
Típus: elektromos roller
Modell: G3
Szín: fekete
Anyag: alumínium ötvözet

Jellemzők

Terhelhetőség: 100 kg
Maximális sebesség: 50 km/h 
Motor teljesítmény: 1200 W 
Kerék átmérője: 10″, belső nélküli gumival szerelt 
Emelkedő leküzdése: 20° (~36,5%)
Elméleti hatótáv: 60 km (~70 kg, egyenes út, 15 km/h sebesség)
Sebesség módok: 3 féle (25 km/h 35 km/h 50 km/h)
Világítás: első/hátsó LED, mindkét oldalon hangulatvilágítás
Fékrendszer: első és hátsó mechanikus tárcsafék + elektronikus fék (EBS)
Akkumulátor: 52 V, 18 Ah
Töltési idő: 8-10 óra
Lengéscsillapítás: elől, hátul TPU
Vízállóság: IPX4
Kijelző: érintőkijelző
Applikáció: van (a fejlesztése folyamatban, jelenleg beta állapotban)
Tempomat: van
Telefontartó: nincs

Méret és súly

Termék súlya: 25,00 kg 
Csomagolás súlya: 30,00 kg 
Termék mérete (HxSzxM):
 – nyitva: 120,000×129,00×66,00 cm 
 – csukva: 120,000×55,00×66,00 cm
Csomagolás mérete (HxSzxM): 120,00×29,00×59,50 cm

A doboz tartalma

1 x KugooKirin G3 elektromos roller
1 x EU csatlakozós töltő
1 x szerelőkészlet (3 x imbuszkulcs, 1 x villás kulcs)
1 x alkatrésztartó táska
1 x hátsó sárvédő
7 x csavar (5+2)
1 x rendszerező gumiszalag
1 x 3M öntapadós ragasztószalag
1 x használati utasítás
Kicsomagolás, első benyomások
KugooKirin G3 elektromos roller - belépő az off-road világába

A csomag a Geekbuying lengyel raktárából érkezett, a feladástól számított harmadik napon átvehettem a rollert a DPD futárától – bár ebben semmi szokatlan nincs, európai raktárból rendelve egy terméket, az esetek 90%-ában öt munkanapon belül már használhatjuk is. A nagy terjedelmű dobozon fogófüleket nem alakítottak ki, átfogni sem egyszerű, ezért a mozgatása egyedül elég nehézkes – főleg, hogy közel 30 kilót kell odébb tennünk. Érdemes már érkezés előtt kitalálni, hogy hol fogjuk összerakni és az odaszállításban a futár segítségét kérni.

A dupla karton külső része natúr színű, az oldaláról a KugooKirin logójaként ismert sárkány néz vissza ránk, a bal felső sarokban pedig a KugooKirin G3 feliratot láthatjuk. A gyártó nem igazán konzekvens a saját brandje nevének leírásával, a weboldalukon a roller Kugoo Kirin G3 néven szerepel – ahogy számos webáruházban is ahol kapható -, de hivatalosan egybe kell írni, ezért a tesztben is ilyen módon olvashatjátok. A doboz tetején figyelmeztetés olvasható arról, hogy véletlenül se bobjuk ki sem ezt-, sem a belső csomagolást, mert egyrészt jó lesz benne tárolni a rollert, másrészt pedig ha arra kerülne sor, akkor visszaküldeni is ebben tudjuk. A belső karton már színes – ilyet nem sok esetben láthatunk, hiszen ez jelentősen megemeli az előállítás költségét, viszont növeli a prémium érzetet – itt is ez lehetetett a cél. A fekete/narancs jól passzolnak egymáshoz, de ugye ez semmit nem érne, ha a doboz anyaga nem lenne elég vastag ahhoz, hogy a roller sérülésmentesen átvészelje a szállítással járó nehézségeket. Ugyan valaki láthatóan átgázolt rajta, de egy kis benyomódástól eltekintve más nem történt – a beltartalom egyáltalán nem sérült -, így a vizsgát sikeresen teljesítette.

Lehajtott kormánnyal utazott az elektromos roller, gondosan becsomagolva, a rövidebb oldalakon és a deck alatt is megtalálható polietilén hab térkitöltőknek köszönhetően elmozdulás-mentesen, mert a fékkarok és a kormánymarkolatok is rögzítve voltak általuk. Azokon a helyeken ahol a váz sérülhet, szivacspárnákat találunk a karcolások/törések megelőzése érdekében, illetve az érzékenyebb helyek plusz szivacsos csomagolást is kaptak, az érintőfelülettel ellátott LCD kijelző is fóliával védett. Utóbbi a kormányra már rá van szerelve, de a kormányszár a kormányoszlopra nincs, mert másképp nem férne el a dobozban – ez a vásárló feladata lesz. Ahogy a hátsó sárvédőnek sem lenne helye, ha gyárilag fel lenne szerelve, ezt is nekünk kell majd felhelyezni és rögzíteni – a két művelet maximum öt perc alatt kivitelezhető. Az ehhez szükséges imbuszkulcsok és csavarok a használati utasítással egyetemben egy zipzárral zárható, dizájnos kistáskában helyezkednek el a jobb oldali helykitöltő tetején, míg a másik oldalon az EU csatlakozós tápegység (58,8V/2A) kis kartondobozát találjuk. Engem a táska azonnal megvett; a méhsejtrács-mintás, fekete színű, kissé fényes felület nagyon jól néz ki – persze ettől nem fog jobban menni a rollerünk és a kontroller működésére sincs hatása, de akkor is menő.

A KugooKirin G3 elektromos roller vázának anyaga nagyszilárdságú alumínium ötvözet és egyetlen darabból lett kialakítva, ezért hegesztéseket sem találunk rajta, a terhelhetősége 100 kg. Az all-in-one kialakításnak köszönhetően masszív és tartós, méretét és tömegét tekintve kompakt – ebben a kategóriában nem is nagyon tudnék hasonló adottságokkal bíró darabot mondani, hiszen a mindössze 25 kilójával alig nehezebb, mint a Navee N65, pedig az a modell még a pálcika-rollerek táborát erősíti. A gumírozott borítást kapott deck első látásra rövidnek tűnhet a maga 380 milliméteres hosszúságával, de egyrészt ehhez jön még 10 centiméter az első részen, illetve a kétszintes kicktail is jelentős mérettel bír – összességében 70 centiméternyi helyünk van a lábak elhelyezésére, mindez 18 centiméter szélesség mellett. Magasan állunk, a talaj fölött 25 centiméternyire van a talpunk, míg a legalsó pont is 18-ra, így nem kell aggódnunk a padkák és a fekvőrendőrök miatt, gond nélkül át/le tudunk hajtani rajtuk/róluk. 

Az, hogy griptape helyett gumiborítással találkozunk a decken, egy kifejezetten üdvözlendő dolog, mert a cipőnk talpa is jobban tud tapadni és a tisztítás is könnyebb, összehasonlítva a hagyományos borításokkal. A megtört hátsó részen kényelmesen helyezhető el a hátul lévő láb, míg a kicktail legteteje a menet közbeni manőverezhetőségen javít. Ezen rész belsejében található a már sokat emlegetett kontroller, illetve az elem végébe építették be a féklámpával ellátott hátsó világítás egységét. A narancssárga logó és G3 felirat is jól mutatnak mind a deck tetején, mind pedig a deck oldalán végigfutó színazonos sávban, mely alatt a holdfényvilágítás LED-jei találhatóak. A TPU felfüggesztés-rendszer porszórással festett lengőkarjai is narancsban pompáznak, ahogy ez a szín megjelenik az összecsukó mechanizmuson, a felnin és a hordozáshoz szükséges – KugooKirin felirattal ellátott -, szőtt anyagú akasztófülön is. Az első változás itt figyelhető meg a külsőben már optimizált modellváltozathoz képest is, a felfüggesztés és a váz találkozásánál található rögzítés módja megváltozott; az eddigi gyengébb megoldást (félgömbfejű imbuszcsavar) váltotta egy extra alátéttel kiegészített imbusz sapkacsavar, mely nagyobb meghúzási nyomatékkal rendelkezik, mint az elődje.

A TPU egy blokk-kopolimer (az egynél többfajta monomerből addíciós polimerizációval előállított polimerláncok gyűjtőneve, amely kemény és lágy szegmensek váltakozó sorozataiból áll, mely számos kedvező tulajdonsággal rendelkezik, beleértve a rugalmasságot, az átlátszóságot, valamint az olajjal, zsírral és kopással szembeni ellenállást. A TPU felfüggesztéseket úgy tervezték, hogy hosszabb ideig tartsanak, mint a roller más alkatrészeinek élettartama, így elméletben soha nem kell őket cserélni.

A vastag kormányoszlop kinyitása/összecsukása egyedi módon történik; egy kör alakú prizmával összeházasított menetes csavar ki/be tekerésével tudjuk ledöntve vagy állítva rögzíteni az oszlopot. Szállításhoz a narancssárga szalagot a kictktail-be akasztva tudjuk felemelni a KugooKirin G3 elektromos rollert, a nehéz motor miatt a súlypont hátul helyezkedik el. A bowdenek és a kábelek elvezetésében nem látni semmi különöset, ahol lehetett, ott el vannak dugva, a rögzítések és a kilépő pontok is megfelelőek. A roller dizájnja személy szerint nagyon tetszik, de ezzel nem vagyok egyedül, elég nagy feltűnést kelt az utcán. 

A KugooKirin G3 elektromos roller használatba vétele
KugooKirin G3 elektromos roller - belépő az off-road világába

Kicsomagolás után a roller bekerült a csomagtartóba és irány a szokásos tópart a fotók elkészítéséhez. Egy átlagos autó csomagtartójában bőven elfér, lehajtott kormánnyal az összecsukott mérete 120x55x66 cm (HxSzxM), így nem kell különösebben aggódnunk ha utaztatni szeretnénk. A nyitás/összecsukás nagyjából fél percet vesz igénybe, a rögzítőcsavar széle körben recésre alakított, ezzel jó fogást biztosít a folyamat során. A kormányoszlop mozgatása kifejezetten nem könnyed, magától egészen biztos, hogy nem fog összecsukódni miután kitekertük a csavart, amire egyébként érdemes vigyáznunk, mert nehezen pótolható ha elveszítjük. Rögzítőfül nincs, ahogy korábban említettem, a narancssárga szalag szolgál akasztó gyanánt. Az oldalkitámasztó stabil, kissé hepehupás talajon sem kell aggódnunk amiatt, hogy eldőlne, az oldalsztender helye és hossza is jól lett méretezve.

A kormányszár felszerelése a kormányoszlopra 5 darab csavarral történik; eggyel szemből, kétszer kettővel pedig két oldalról kell rögzítenünk az egységet a mellékelt imbuszkulccsal. Ha már úgyis szerelünk, ebben a fázisban érdemes meghúzni a kormányoszlop alján található csavarokat is, ezen kívül a beállítani kormányszár- és a kijelző dőlésszögét és ellenőrizni a féknyereg helyzetét és a fékhatást, előbbi a második rolleren eléggé hanyagul volt felhajítva a helyére, ráadásul az előírt forgásirányú féktárcsák sem a forgásiránynak megfelelően voltak felszerelve. A hátsó sárvédő felszerelése sem egy bonyolult művelet, itt csak arra kell figyelni, hogy az elem a megfelelő helyzetben álljon; a leghosszabb résznek kell hátra felé mutatnia.

A roller össze van szerelve, lépjünk pár lépést hátra és nézzük meg az összképet mielőtt elindulunk vele az első utunkra. Most látszódik igazán, hogy a KugooKirin G3 elektromos rollernek mennyire jól áll a fekete/narancssárga szín, erőt és dinamizmust sugároz az egész szerkezet. Most már teljes egészében látható az első 2 LED is, amik elől, a deck két oldalán, süllyesztve vannak elhelyezve, fehér fényük bevilágítja az utat a G3 előtt, de ha messzebbre is el szeretnénk látni, akkor érdemes beszerezni egy kormányra szerelhető kerékpáros lámpát. Összesen 7 darab fényforrásunk van, melyeket négy különböző módon működtethetünk, ezek sorban a következőek: 

    • hátsó világítás
    • első világítás
    • első+hátsó világítás
    • első+hátsó világítás kiegészítve az állórész két oldalán elhelyezett holdfény világítással

A hetes szám úgy jön ki, hogy elől, oldalt és a féklámpánál kettő-kettő, míg a hátsó világításnál egy alacsony fogyasztású LED egység kapott helyet – utóbbi esetében középen találjuk a világítást, két oldalt pedig a féklámpákat, melyek fékezés esetén villognak. Az új vezérlővel rendelkező, de már módosított verzió esetén ha a roller be van kapcsolva és toljuk, akkor az oldalsó és a hátsó fényforrások villognak, ezzel figyelmeztetve a közlekedés többi résztvevőjét, hogy jövünk. A KugooKirin G3 elektromos roller hajtásáról a hátsó kerékbe integrált, 1200 W névleges teljesítményű, kettős hőelvezetésű kefe nélküli motor gondoskodik, borításáról leolvashatjuk a gyártási számát és egy QR kód segítségével eljuthatunk valahová, de az sosem derül ki, hogy mit szeretnének mutatni, mert a kód olyan apró, hogy nem tudtam beolvasni.

Az akkumulátor természetesen a taposó alatt kapott helyet, teljesen feltöltve 58 V körüli értéket kell látnunk a kijelzőn. A töltőcsatlakozó a lehető legkényelmesebb helyre került, a deck hátsó oldalán találjuk, természetesen gumidugóval ellátva, rendeltetésszerű használat mellett itt nem tud befolyni a víz, könnyen hozzá lehet férni. A teljes töltéshez nagyságrendileg 8-10 órára van szükség, így egy nap két körre nem nagyon van lehetőségünk. 

A kormányoszlop magassága jól eltalált, masszív, de nem állítható, így elméletileg valamennyire korlátozhatja a használhatóságot. Felső pontja 123 cm-re van a talajtól, a kormányszélesség 66 centiméter. A fékek tekintetében jól állunk, elől és hátul is mechanikus, 140 milliméteres, hűtött tárcsával rendelkező tárcsafék segít a megállásban, melyet egy elektronikus fék is kiegészít, bármely kart is húzzuk meg. A belső nélküli, levegővel töltött, 10 hüvelyk átmérőjű (10×2.75-6.5), kötött forgásirányú gumik Eakia gyártmányúak, a gyártó által meghatározott guminyomásuk 2,5 bar, egyenként 70 kilogrammal terhelhetőek. Off-road, mintázatúak, de aszfalton is csendben futnak és természetesen terepre is megfelelőek. 

A kormányon található eszközökről nem esett még szó, ezek balról jobbra a következőek: a bal oldali, puha gumival borított markolat előtt találjuk a hátsó tárcsaféket működtető fékkart, előtte pedig a manuális csengőt. A központi helyet a hatalmas méretű trapéz alakú érintőkijelző foglalja el (fent 15, lent 18 centiméter széles), mely számos visszajelzést ad egy időben a roller vezetőjének, fényereje nappali világosságban is elegendő az értékek leolvasásához. Láthatjuk a motor által felvett áram nagyságát, a motor hőmérsékletét, az akkumulátor aktuális feszültségét voltban és egy 10-es skálán is. Ezeket az értékeket az összes megtett távolság követi (aktuális nincs), majd jókora méretben a pillanatnyi sebességünk következik. A világítás állapota mellett –  aktivitása esetén – a zero start ikon látszik, alattuk pedig a lock-, a Bluetooth- és a tempomat visszajelzése látható, míg a sort az aktuális sebességfokozat zárja. 

Az alsó sorban található érintőgombok és a kijelző mellett elhelyezkedő – hüvelykujjal működtethető gázkarral egybeépített – bekapcsológomb funkciói a következőek:

    • bekapcsológomb 1x hosszú nyomás kikapcsolt állapotban: bekapcsolás
    • bekapcsológomb 1x hosszú nyomás bekapcsolt állapotban: kikapcsolás
    • bekapcsológomb 1x rövid nyomás bekapcsolt állapotban: világítás ki/be
    • bekapcsológomb 2x gyors nyomás bekapcsolt állapotban: váltás a sebességfokozatok között
    • light érintőgomb érintése: világítás ki/be, váltás a világítási módok között
    • mode érintőgomb érintése: váltás a sebességfokozatok között
    • mode érintőgomb érintve tartása: a tempomat aktiválása
    • set érintőgomb érintése: váltás km és mérföld között
    • set érintőgomb érintve tartása: váltás a zero és a non-zero start módok között

Amint látható, a főbb funkciók megváltoztatásához nem kell elengednünk  a kormányt, mert azok vezérelhetőek a nyomógomb segítségével is, ezáltal biztonságosabban közlekedhetünk. A felsorolás utolsó elemei az első féket működtető fékkar és a jobb oldali markolat, ezzel véget is ért a kormányon található elemek bemutatója. Zárat ne keressünk, sajnos kulcsos indítással és a roller lezárásával nem szolgál a gyártó, bár utóbbinak elvileg az applikációból mennie kellene, de erről majd később lesz szó.

Menettulajdonságok, használhatóság
KugooKirin G3 elektromos roller - belépő az off-road világába

Nem maradt más hátra, mint felpattanni a KugooKirin G3 elektromos roller kormánya mögé és megtenni az első métereket. Ezt csak akkor tegyük, ha rendelkezünk bukósisakkal (az állat is védő full face típus javasolt), könyök- és térdvédővel, védőkesztyűvel és alkalmasint gerincvédővel vagy protektorral. A nagy sebesség miatt hatványozottan megnő a szemsérülés veszélye az utunkba kerülő bogaraknak/ágaknak köszönhetően, ezért a plexi használata vagy valamilyen védő-, napszemüveg is határozottan ajánlott, nem érdemes kockáztatni. Személy szerint a felszerelésemet ezzel a gerincvédővel egészítettem ki, amely bár lovagláshoz való, de egyben megfelel az EN1621-2 szabvány 1. védelmi szintjének, mely a motorkerékpáros gerincvédőkre vonatkozó szabvány. Egy kicsivel komolyabb – és természetesen drágább – testvédőt itt találhattok vagy a Muziker weboldalán válogathattok a bőséges kínálatból.

A bekapcsolás – mely nagyon gyorsan megtörténik – és a sebesség-mód kiválasztása után a gázkart lenyomva az indítási módtól függően vagy semmi nem történik vagy elindulunk. A zero start ikonja jól látszódik, így eltéveszteni sem lehet, hogy melyik indítási módot választottuk. Emlékeztetőül; zero start esetén állóhelyzetből el tudunk indulni a gázkar lenyomásával, míg non-zero start esetében csak egy bizonyos sebesség – jelen esetben 5 km/h – fölött tehetjük ezt meg, ez alatt semmi nem történik, hiába nyomkodjuk a gázt. Ha a tempomatot aktiváljuk, akkor az ikonja megjelenik a kijelzőn és egész addig látható amíg el nem indulunk. Megijedni nem kell, ha a sebesség legalább 5 másodpercen keresztül azonos, akkor akkor a tempomat is életre kel és újra megjelenik a központi egységen – kikapcsolni fékezéssel vagy a gázkar megmozgatásával tudjuk. Vegyes körülmények között leginkább egyes fokozatban van értelme (értsd: ekkor biztonságos) a sebességtartó automatika használatának, utána már túl gyors a tempó ahhoz, hogy a gép átvegye az uralmat felettünk, hiszen a legkisebb hiba is bukáshoz vezethet. Ha a tempomat aktív, ne váltsunk fokozatot, mert a vezérlő hajlamos megbolondulni és nem a sebességfokozatnak megfelelően működni – ilyenkor egy újraindítás segíteni fog. Apropó, a különböző fokozatokban elérhető maximális sebességekről még nem esett szó. Eco módban 25 km/h, normál módban 35 km/h, míg sport módban 50 km/h a specifikáció szerint elérhető legmagasabb sebesség, ami gyakorlatban is elérhető. Üresen, felemelt hátsó kerékkel, rendre 25/35/65 km/h amit a kijelző mutat, ez egy single motoros roller esetében kifejezetten jó értéknek számít. 

A fellépő első ránézésre rövidnek tűnik, de megszokható; elég széles ahhoz, hogy a két lábat elcsúsztatva egymás mellé rakjuk, de ha a hátul lévő lábunkat a kicktail-en tartjuk, akkor a hely is megnő és manővereznünk is könnyebb lesz. Kikapcsolás után az összes beállítás megmarad, visszakapcsolás esetén minden paraméter (világítás, sebesség-mód, tempomat, indítási mód) változatlanul érhető el, mint amikor kikapcsoltuk a rollert. 

Ami a rollerek nagyobb százalékánál maximális sebességet jelent (25 km/h), az itt csak a belépő szint, így azt javaslom, hogy Eco módban történjen az ismerkedés. Felmerül a kérdés, hogy hol közlekedjünk a KugooKirin G3 elektromos rollerrel – kerékpárúton vagy az autók között. Jelen pillanatban – szabályozás hiányában – nagyon nehéz megtalálni erre a kérdésre a jó választ, hiszen az elektromos roller a KRESZ-ben egy nem létező kategória. Viszont a teszt alanya – és jó pár másik elektromos roller is – sík úton képes felvenni a forgalom tempóját, emelkedőn is jól teljesít, de egymotoros kialakítása miatt értelemszerűen nem fogja tudni minden magaslatra maximális sebességgel feljuttatni a használóját, ezzel feltartva a forgalmat. Gyalogosok között pedig nagyon észnél kell lennünk, hogy hol és milyen módon közlekedünk, azt elképzelni is szörnyű, hogy mekkora balesetet tudunk okozni ha felelőtlenül használjuk a rollert. A kérdést nem nekem kell megválaszolni, viszont jó lenne ha a folyamatba olyanokat is bevonnának, akik közlekedtek már elektromos rollerrel és nem csak az íróasztal mellett dőlne el a végeredmény. Egyébként a tervezet értelmében a KugooKirin G3 elektromos roller segédmotorkerékpárnak fog számítani, ezért a  bukósisak használata és biztosítás megléte is követelmény lesz, ha minden a terv szerint marad. A 22.000 főt számláló városban ahol élek sok helyen nincs járda, a főbb utaktól eltekintve nincs hatalmas forgalom és sok az erdei út is, így olyan szerencsés helyzetben vagyok, hogy változatos útviszonyok és forgalmi helyszínek között tudom tesztelni a rollereket és kerékpárokat.

A kis kitérő után ideje végre elindulnunk, ami elsőre feltűnik az az, hogy milyen magasan állunk a talaj fölött. Egyrészt jól előre tudunk látni, másrészt a járdaszigetekről, útpadkákról megállás és sérülés nélkül le tudunk hajtani, illetve a fekvőrendőrök sem jelenthetnek akadályt. Persze lassítani érdemes az akadályok leküzdése előtt, de ha  hirtelen bukkannak el előttünk, akkor nagy eséllyel esés nélkül is megússzuk a találkozót. A roller még nagy sebesség mellett is stabil marad, nem kell azon aggódni, hogy egy kátyú kibillent bennünket az egyensúlyunkból, ezen kívül kormány-szitálással (speed wobble) sem találkoztam nagy sebességnél. A levegővel töltött gumik jól tapadnak, az egyetlen felület amivel nem tudnak megküzdeni, az a mély laza homok. Ez számomra egy fájó pont, mert sokat megyek erdei utakon és az elején párszor majdnem fejre álltam ilyen helyeken – azt gondoltam, hogy ahol a Navee N65 elmegy, ott a G3 is el fog tudni, de tévedtem. Rettentő sokat számít a 3 coll szélességű gumi, a 2 és fél centiméterrel szélesebb futófelület sokkal jobb tapadást biztosít – ennek a videónak az elején látható homoktengeren nem tudok áthajtani a Kugoo-val, át kell tolnom rajta.

A TPU felfüggesztés lehet, hogy örök élet +1 nap, de murván, térkövön, az erdőben a kiálló gyökereken elég rázós a közlekedés; és itt újra a Navee-val kell példálóznom, annak nincs lengéscsillapítása, de közel sem ráz ennyire. A technológiából adódóan állításra nincs lehetőségünk, de az tény, hogy a hagyományos rugóstagoknál kevesebbet csillapít, természetesen sima aszfalton komfortos.

Normál haladásra bőben elég az egyes fokozat, de ebben az esetben az áramfelvétel maximum 13 A-re korlátozódik, ezért ilyenkor a maximális teljesítmény nem érhető el. Ebben a módban az átlagos testsúlyú sofőr (a KSH adatok szerint férfiak esetében ez 83 kg) már a kisebb meredekségű emelkedőkön való feljutást is elfelejtheti –  azokra már minimum normál fokozatba kell kapcsolni -, cserében a motor hőmérséklete nem emelkedik 73°C fölé. Hogy ez miért fontos? Sajnos a motor kegyetlenül melegszik, a 35 km/h végsebességhez tartozó állásban még megáll 86-88°C környékén, viszont sport módban előbb-utóbb eléri a kritikus értéket (89°C) és a BMS visszavesz az áramerősségből, így a teljesítmény is visszaesik. A maximális 26 A ilyenkor 20 A-re csökken, ami rettentően zavaró, mert a roller megtorpan, illetve a meredekebb emelkedők tetejére így fel sem visz – ha kiszámoljuk, egy Xiaomi Mi Pro 2 névleges teljesítménye veszik el ilyenkor. Hiába dinamikusabb a harmadik fokozat a másodiknál, nem érdemes ok nélkül ott használni a KugooKirin G3 elektromos rollert; azt mondanám, hogy oda csak akkor váltsunk ha nem elég a 35 km/h végsebesség vagy dombok között, esetleg terepen közlekedünk. A 83 kilóm plusz a védőfelszerelések alatt a fokozatokban elérhető maximális sebesség a specifikációban megadott értékeket sík úton elérte, lejtőn pedig alulról súrolta a hatvanat. Természetesen ezt jó minőségű, városon kívüli, forgalommentes úton értem el, kifejezetten a teszt kedvéért. Nem érdemes ilyen gyorsan közlekedni, senkinek nem ajánlom, személy szerint a kipróbálás idején kívül a középső fokozatot használom, az erdei utakon és az emelkedők alján váltok csak eggyel magasabbra. 

A dupla tárcsafék teszi a dolgát, bár sajnos itt is csak egy betétet találunk egységenként, de még a gyári beállítással is ott állunk meg ahol szeretnénk – csak a mutatóujjunkat használva is állóra tudjuk fékezni a kereket. Az elektronikus fék bármely fékkar működtetése esetén bekapcsol és az energia visszatáplálás (EBS) is rendelkezésre áll.

Hatótáv, akkumulátor
KugooKirin G3 elektromos roller - belépő az off-road világába

Más nem maradt hátra, mint kideríteni, hogy mennyit megy a roller egy töltéssel. Természetesen ez függ a sofőr tömegétől, az út minőségétől, az esetleges emelkedők nagyságától és darabszámától, de még a szél is befolyásolhatja. A gyári adat 60 kilométer, mely laborkörülmények között értendő, ez általában 15 km/h sebességet, 70 kilós sofőrt, egyenes utat és szélmentes helyet jelent. Ez nem hangzik rosszul, nézzük meg, hogy a valós körülmények között milyen távot lehet bejárni. A távolságtesztek ideje alatt mindvégig 30°C körüli hőmérsékletet mértem, a túrák este 6 óra után indultak, amikor már nem volt annyira erős az UV sugárzás.

A teszt során az Amazfit GTR 47 mm-es aktivitásmérőjét használtam Amazfit (Zepp) appal, mint ahogy a tesztek során mindig. Sajnos az idő múlásával a GPS modul fárad és néha kihagy, ezért a mobilomon párhuzamosan elindítottam a Gaia GPS nevű applikációt és a Relive alkalmazást is, melyet mostanában a túráim során rendszeresen használok. A lenti képernyőképeken vegyesen láthatjátok az applikációban kapott eredményeket, amikhez képes a kijelzőn megjelenített távolságadat körülbelül 3-5%-kal mutat többet.

A fenti adatokból látható, hogy nem nagyon van ok arra, hogy panaszkodjunk a megtehető távolságok miatt, hiszen 30/40/55 megtett kilométer után kezdett el villogni a töltöttségjelző első beosztása a különböző fokozatokban. A megtett utakkal kapcsolatos megjegyzések sorban a következőek: 

    • többnyire sík terepen, nem túl meredek, de hosszabb emelkedőkkel tarkítva 25 km/h sebességgel első fokozatban
    • kisebb meredekségű emelkedők és lejtők között második fokozatban (35 km/h), erdőben rövid ideig
    • vegyes terepen harmadik fokozatban (50 km/h), kifejezetten hosszú és meredek elemelkedők között, erdei úton hosszabb ideig

A tesztek vegyesen készültek a tönkrement példánnyal és az újraküldöttel, a két roller működése között említendő különbség nincs, azt leszámítva, hogy az elsőben elfüstölt a kontroller. Egyébként az eset sík terepen, fékezés során történt, a kamera pont rögzítette, ezért a lenti videóban megtekinthető. A visszajelzések alapján a meghibásodások nagy százaléka hasonló körülmények között történik, így majdnem biztos, hogy a regeneratív fékrendszer által visszatáplált elektromos áram nagysága túl sok a vezérlőben lévő FET-eknek, így jobb híján leégnek… Azért, hogy megbizonyosodhassak arról, hogy az áttervezett és még azóta is átalakításon átesett legújabb kontrollerrel nem fog hasonló történni, dinamikusan, rettentő sokat fékezve próbálok közlekedni és a lehető legtöbb távolságot megtenni a KugooKirin G3 elektromos rollerrel. Jelen pillanatban 170 kilométert mutat a kijelző, ami terveim szerint naponta nagyjából harminccal növekszik – természetesen ha bármikor hiba adódik, arról itt fogtok tudni olvasni.

 Esőben, eső után lehetőleg kerüljük a rollerezést, az IPX4 besorolás (fröccsenő víz ellen védett minden irányból, nem károsító mértékű szivárgás megengedett) nem ad kellő védelmet a beázás ellen, de ha ilyen körülmények között is szeretnénk rollerezni, akkor mindenképpen szigetelni kell utólagosan a kritikus pontokon. A töltöttségjelző 10 osztása közül a legelső villogása esetén még pár kilométerre elegendő energia áll rendelkezésünkre – ilyenkor az akkumulátor feszültsége terheletlenül is 48 volt alá esik. Ugyan túltöltés-, túlmerítés-, melegedés (és még számtalan károsodás) elleni védelem van beépítve a rendszerbe, de ha azt látjuk, hogy az akkumulátor töltöttsége 15% alatt van ne rollerezzünk tovább – főleg ne terhelés alatt (emelkedő, full gáz, stb) -, mert az egység extrém esetben akár károsodhat is.

Az applikáció használata

Sajnos jelen pillanatban az applikáció az esetek nagy százalékában egyáltalán nem működik. iOS-re nem érhető el, Android 12-vel biztosan nem kompatibilis, a régebbi verziókkal sem sűrűn indul el. Öt különböző készüléken próbáltam sikertelenül, amint megérkezik a végleges változat, frissíteni fogom a leírást.

Az applikáció elindul, egyetlen pillanatra felvillan a rolleren a Bluetooth jel, csatlakoznak egymáshoz, majd azonnal bont a kapcsolat. A kezdőképernyő így néz ki ahogy lent látható, a megjelenített funkciók módosításán kívül a menüből lehetőség van firmware frissítésre is. Jelenleg a frissítés a gázkar működésének a problémáját orvosolja azoknál a rollereknél, amik csak teljes sebességgel voltak hajlandóak üzemelni, ezekben az esetekben nem lehetett beállítani a sebességet a gázkarral. Persze ehhez az appnak is el kellene indulnia, de azt az infót kaptam, hogy a Kugoo mérnökei már dolgoznak rajta, amint elkészül, itt is megtalálhatjátok a működését.

A lenti videóban megtalálhatjátok a teszt legfontosabb mondanivalóit, láthattok pár snittet menet közben aszfalton, térkövön, erdei utakon, emelkedőn, ezen kívül a kontroller tönkremenetelének pillanata is megtekinthető.

Egy kompakt méretű off-road elektromos rollert próbálhattunk ki a KugooKirin G3 elektromos roller személyében, a teljes összefoglalót lejjebb olvashatjátok. Amennyiben kérdésetek lenne a vásárlás előtt, vagy a működéssel kapcsolatban, ezeket regisztráció után a teszthez kapcsolódó fórumban tudjátok feltenni, illetve minden észrevételt szívesen fogadok a leírtakkal kapcsolatban; akár a teszt alatti komment szekcióban, vagy a Facebook bejegyzés alatt – jelen esetben kifejezetten javasolt begyűjteni az elérhető információkat vásárlás előtt.

Összefoglaló
8.2A mi értékelésünk
Bátraké a szerencse...

Azt gondolom, hogy abban megegyezhetünk, hogy a KugooKirin G3 elektromos roller nem néz ki rosszul. Abban is, hogy az 1200 W névleges teljesítményű kefe nélküli motornak elégnek kell lennie ahhoz, hogy átlagos körülmények között használóját A-ból B-be szállítsa - ha szükséges akár 50 km/h sebességgel. A legkisebb fokozatban akár 60 kilométer távolságot is megtehetünk egyetlen töltéssel és ha nyaralni indulunk, nyugodtan vihetjük magunkkal, hiszen kompakt méretének köszönhetően a szállítása sem megoldhatatlan feladat. Ezen felül ebben a kategóriában az ára is megfelelő - de akkor miért nem látunk az utakon mindenhol ilyen rollert, ha ennyire jó? Sajnos az első szériás darabok vezérlő elektronikájával komoly gondok voltak, amit a Kugoo a későbbi példányok esetében orvosolt - több kevesebb sikerrel. Az áttervezett vezérlők közül is volt ami tönkrement, így valószínűleg a legújabb példányok esetében az algoritmust újra átírták a fejlesztők, hogy többé ne forduljon elő hasonló gond. Sajnos a motor melegedésének problémáját nem sikerült megoldani, harmadik fokozatban haladva elég gyorsan 90°C fölé kerülünk, ahol a BMS jelentősen visszaveszi a teljesítményt, ezzel csökkentve az élményt. Ha lenne működő applikáció, akkor firmware frissítéssel valószínűleg egyszerűbben lehetne kezelni a helyzetet, de jelen pillanatban még folyamatban van a fejlesztése, így erre várni kell. Ezen kívül a TPU felfüggesztés is jóval kevesebbet csillapít, mint egy hagyományos rugóstag - ez főleg erdei utakon, térkövön érezhető - ellenben elvileg nem kell hozzányúlni, mert tartós és szerelésmentes. Úgy érzem, hogy a gyártó az idő szorítása miatt félig kész állapotban dobta piacra a KugooKirin G3 elektromos rollert és a felmerülő hibákat menet közben igyekszik kijavítani. A dolog talán működik, az más kérdés, hogy ezzel a szemlélettel hány potenciális vásárlót vesztenek el. Ha a fentiek alapján úgy döntesz, hogy Te is G3 tulajdonos szeretnél lenni, akkor talán a legfontosabb az, hogy olyan helyről vásárolj, ahol nem kell aggódnod amiatt, hogy mi történik egy esetleges meghibásodás során, mert a webáruház nem menekül el a garanciális ügyintézés elől. A hibák végleges javítása után egy egészen kellemes rollert kapunk (ebben az esetben a megbízhatóság pontszáma is változni fog), mellyel terepre is kimerészkedhetünk, addig pedig reméljük a legjobbakat.

Ár/érték arány
9
Szolgáltatások
8
Építési minőség, dizájn
9.5
Hatótáv
9
Felhasználói élmény
8.5
Megbízhatóság
5
POZITÍVUMOK
  • nagy hatótávolság
  • erős motor, 50 km/h maximális sebesség
  • dizájnos kialakítás
  • kategóriájában kis tömeg
  • tempomat
  • könnyű összecsukás
  • erős fékhatás
  • 10 hüvelykes kerekek, tömlő nélküli, levegős gumik
  • stabil kialakítás
  • nagy hasmagasság
  • egyedi kicktail
NEGATÍVUMOK
  • gyakran előforduló kontroller probléma
  • jelenleg nem működő applikáció
  • nincs kulcsos indítás/lezárási lehetőség
  • magas üzemi hőmérséklet
  • alacsonyabb fokozatban gyenge
  • IPX4 szabvány szerinti vízállóság
  • mélyebb homokon elakad
  • a hagyományos rugóstagoknál gyengébb csillapítás
A KugooKirin G3 elektromos rollert itt tudod megvásárolni
Még több elektromos roller ajánlat
Mutasd a következőt

Friss ajánlatok minden nap

Köszönjük, hogy olvasol minket. Azon fáradozunk, hogy a lehető legjobb ajánlatokat oszthassuk meg Veled. Maradj velünk, építsünk közösséget!

KugooKirin G3 elektromos roller - belépő az off-road világába
Ajánlatok a weddmegonline.hu YouTube csatornájáról:
_bzfn1MmFO4
ANGWATT T1 elektromos roller teszt
40:55
2i8gbrDi4Ts
Eleglide M2 elektromos mountain bike teszt
34:24
vvqjo2RERUE
Duotts C29 elektromos mountain bike teszt
27:58
2UgxChrh0kg
Inmotion S1 elektromos roller teszt
30:34
jKt4ulGJPoY
KugooKirin G3 elektromos roller teszt
31:45
wN6tfWftuU0
Navee N65 terep és emelkedő
10:05
u7LWEbg5c6U
BlitzWolf BW-CMM2 eszpresszó kávéfőző teszt
04:35
Biztosítás szükséges
0
ANGWATT T1 Off-Road Electric Scooter (2x3000W) – EU raktár
Coupon
Ennyi ideje hozzáadva: 1 hónap

ANGWATT T1 Off-Road Electric Scooter (2x3000W) – EU raktár

$1189,99 $1240,34
-4%
Teszt: ANGWATT T1 elektromos roller – az adrenalinbomba Reviews Szász Sándor ...
MEGNÉZEM
Mutasd a kuponkódot!
Szász Sándor (Alex)
Mutasd a teljes profilt Szász Sándor (Alex)

A weddmegonline.hu és a nekedveszem.hu megálmodója és alapítója. Végzettségét tekintve közgazdász, az elmúlt húsz évet a médiaiparban töltötte. 2019. januárja óta kizárólag a weblapjaival foglalkozik.

Írd meg Te is a véleményed!

      Szólj hozzá

      weddmegonline
      Új Felhasználó Regisztráció
      Köszöntünk a weddmegonline.hu oldalon, örülünk, hogy benéztél hozzánk. Ha kuponkódot keresel, vagy elakadtál, chaten, vagy privát üzenetben nagyon szívesen segítünk.