Ajánlott

Niubility N1 – egy közel tökéletes elektromos roller, szinte hibák nélkül

Niubility N1 – a megfontolt bika színre lép

Elég régen járt nálunk utoljára elektromos roller – az utolsó amit teszteltünk a Kugoo S1 Pro volt -, így már éppen időszerű volt, hogy keressünk egy újabb modellt amiről írhatunk. Hosszas kutatómunka után szembe jött a Gearbesten a Niubility N1 bevezető kampánya – ahol a legszerencsésebb játékos meg is nyerhet egy ilyen rollert. A specifikációk alapján igazán meggyőző képességekkel rendelkezik a Niubility és az akció alatti 269,99$-os ára kifejezetten kedvezőnek mondható (ráadásul európai raktárból szállítva) – ez így együtt túl szép ahhoz, hogy igaz legyen, ezért muszáj volt kipróbálnunk. Normál esetben egy termék tesztjének megírása annak megérkezésétől számítva normál tempó mellett 2-3 hetet vesz igénybe, viszont annyian kérdeztétek tőlünk, hogy mire képes a roller, hogy belehúztunk. Egy hét alatt közel 100 km utat jártunk be különböző minőségű utakon, hogy még az ősz beköszönte előtt megírhassuk ezt a bejegyzést s melynek végére kiderül, hogy mennyire lett vad ez a bika és vajon megéri-e az árát. 

Niubility jelentései - Chinglish kifejezés (kínai és angol szavak keveredése):

  1. A Niu kínaiul tehenet jelent, illetve azt is, hogy valaki képes megtenni valamit. A Bi (kiejtve bee) kifejezés utalás egy durva személyre, szó szerint p*nci jelentéssel bír.
  2. Gyakran newbility-nek (újdonságnak) betűzik és valami félelmeteset, hihetetlent jelent. A mandarin kínai niubi/newby kifejezésből származik, melynek szó szerinti jelentése szarvasmarha p*csa, vagy tehén p*nci. A kifejezést gyakran használják döbbenet, vagy dicséret kifejezésére is, de szarkasztikus jelentése is van.
  3. Nagyon jó valamiben.*

*forrás: https://slangdefine.org/

A Niubility N1 elektromos rollert itt tudod megvásárolni
Hozzáadva a kedvencekhezEltávolítva a kedvencekből 0
Összehasonlítom
Niubility N1 8.5 Inch Two Wheel Folding Electric Scooter for sale, There are a wide variety of discounts waiting for you at Tomtop.com
Még több infó +
289,99 $
Megnézem az ajánlatokat
A legjobb ajánlat:Tomtop - EU
Összességében fogást nem lehet találni a Niubility N1 elektromos rolleren, egyedül az applikáció és az adatok mentésének hiánya az ami felhozható hibának. Ha ezek közül akár az egyik is beépítésre kerülne, akkor ebben a kategóriában egy verhetetlen rollert kapnánk, akkor meg különösen, ha a motor teljesítménye 350 W-os lenne, de ennyire nem lehetünk telhetetlenek, az akkor már nem ez a típus lenne. Ráadásul a két év garancia is egy olyan kiemelkedő szolgáltatás, amit más rollereknél még nem láttunk - ebben az árkategóriában biztosan nem. Sík úton, átlagos súlyú vezetővel hozza a specifikáció szerinti 25 km-es hatótávot, a levegővel töltött 8,5 hüvelykes gumijai pedig a kisebb úthibákat is kompenzálják. A könnyedén cserélhető akkumulátor helye is innovatív, míg az egész roller megjelenése parádés. A Gearbest jelenlegi akciójában 269,99$-ért vásárolható meg európai raktárból történő szállítással, így a vásárlás összegét a szállítási díjon kívül más nem terheli és gyorsan megérkezik. Nekünk nagy élményt nyújtott, ajánlott vétel, főleg belvárosi közlekedésre, nyugodt városnézésre ajánlott.
Ár/érték arány
9.5
Szolgáltatások
8.5
Építési minőség, dizájn
9
Hatótáv
8.5
Felhasználói élmény
9
Pozitívumok:
  • 2 év garancia
  • jó minőség
  • kis tömeg
  • könnyen összecsukható
  • stabil
  • 8,5 hüvelykes kerekek, levegős gumik
  • bárhová állítható tempomat
  • egyedi megjelenés
  • alacsony fogyasztású, erős világítás
  • könnyen cserélhető és -beszerezhető akkumulátor
Negatívumok:
  • nincs applikáció
  • a kijelző nem mutat statisztikát
  • teljes sebességen kis hatótáv
  • az emelkedőt nem bírja
  • csak két működési mód
  • a kormánymagasság nem állítható
A Niubility N1 elektromos roller általános leírása

A Niubility N1 elektromos rollert a városi közlekedésre találták ki. Könnyen összecsukható, kis tömegű, egyedi formájának köszönhetően vonzza a tekinteteket. Sík úton, egyes sebességfokozatban akár 25 km távolságot is teljesít egy töltéssel, így igazi társad lehet a mindennapokban. De ha lemerült, akkor sem kell túl sok időt nélkülöznöd, a 7,8 Ah kapacitású akkumulátor 3-4 óra alatt feltölthető és kezdődhet a második műszak. Ráadásul a gyártó 2 év garanciát vállal a termékre, amire nem nagyon találhatunk példát ebben az árkategóriában.

● két különböző sebesség mód (15 km/h és 25 km/h)
● 8,5 hüvelykes levegős gumiabroncsok, hátul tárcsafékkel szerelve a biztonságos haladásért (E-ABS)
● 250 W teljesítményű elektromotor, akár 25 km/h maximális sebesség eléréshez és maximum 15°-os emelkedő leküzdéséhez tervezve
● nagy akkumulátor-kapacitás, akár 25 km hatótáv (15 km/h egyenes úton, 70 kg tömegű sofőr esetén)
● 120 kg maximális terhelhetőség 
● nagy szilárdságú, alumíniumötvözetből készített váz, mely könnyű és rozsdamentes
● 3 másodperc alatt összecsukható és kinyitható
● 2 W fogyasztású, erős fényű LED fényszóró

Az elektromos roller főbb jellemzői
ÁltalánosMárka: Niubility
Típus: elektromos roller
Modell: N1
Szín: fekete
Anyag: alumínium ötvözet

Jellemzők

Terhelhetőség: 120 kg
Maximális sebesség: 25 km/h 
Motor teljesítmény: 250 W 
Kerék átmérője: 8,5 hüvelyk
Emelkedő leküzdése: 15°
Elméleti hatótáv: 25 km (70 kg, egyenes út, 15 km/h sebesség)
Sebesség módok: 2 féle (15 km/h és 25 km/h)
Világítás: első/hátsó LED
Fékrendszer: E-ABS (elektronikus fék + hátsó tárcsafék)
Akkumulátor: 36 V, 7,8 Ah
Töltési idő: 3-4 óra
Lengéscsillapítás: nincs
Kijelző: van
Tempomat: van
Telefontartó: nincs

Méret és súly

Termék súlya: 12.00 kg 
Csomagolás súlya: 16.00 kg 
Termék mérete (LxWxH):
 – nyitva: 115.00×15.00×122.00 cm 
 – csukva: 115.00×47.00×48.00 cm
Csomagolás mérete (LxWxH): 117x19x55 cm

A doboz tartalma

1 x Niubility N1 elektromos roller
1 x EU dugós töltő
1 x imbusz készlet
6 x csavar (2 db tartalék)
1 x pumpatömlő
1 x használati utasítás
Kicsomagolás, első benyomások
Niubility N1 electric scooter

A csomag a Gearbest lengyel raktárából érkezett, azon belül a Niubility Store-ból. A kínai webáruház egy ideje beenged külső beszállítókat is a piacterére – ezt úgy kell elképzelni, mint például az Emagnál a nem saját termékeket -, de a vásárlás során minden a megszokott módon történik; a Gearbestről vásárolunk, ott is fizetünk, a fiókunkban látható a tranzakció, ergo semmi különös. Egyébként érdekes a névválasztás, lehet merő véletlen is, de lehet, hogy most egy új brand első termékét láthatjuk a Niubility N1 elektromos roller személyében, ez hamarosan elválik.

A dobozban lehajtott kormánnyal utazott az elektromos roller, egészen gondosan becsomagolva, bár egy kicsit aggódtam, hogy valami hiányzik majd, mert a sok kapocsból csak egy tartott, a karton is sérült volt és az egyik gyári rögzítőpánt is megadta magát, de szerencsére később kiderült, hogy minden megvan. Valamelyik megálló során ugyanis gondos kezek áttekerték ragasztószalaggal a csomagot, így nem tűnt el semmi beltartalom. Azokon a helyeken ahol a váz sérülhet, szivacspárnákat találunk a karcolások/törések megelőzése érdekében, illetve az érzékenyebb helyek plusz szivacsos csomagolást is kaptak. A központi kijelzővel szerelt kormány a kormányoszlopra nincs rászerelve, ez a vásárló feladata lesz, ugye másképp nem férne el. A roller alatt bújik meg az EU csatlakozós tápegység (42V/2A), mely egy kis kartondobozban kapott helyett, alatta pedig a kiegészítőket (imbuszkulcsok, csavarok, pumpatömlő) találjuk. 

A Niubility N1 egészen masszív darab, vastag kormányoszloppal, széles deckkel (fellépő, állórész, stb.). Jó jel a minőségre nézve, hogy a hegesztések szépek, nem találunk sorjás alkatrészt, a bowdenek és a kábelek is normálisan vannak elvezetve, bár az előbbi nem piros, mint ahogy a gyári képeken láthattuk. Pedig jól mutatna, hiszen a roller uralkodó színei a piros mellett a fekete – talán csak az első és hátsó villára ragasztott fényvisszaverő matrica tűnik kicsit amatőrnek. A deck felülete elég rücskös ahhoz, hogy ne csússzon le róla a lábunk, a rajta található stilizált vörös bika jól mutat és a második névváltozatot erősíti meg. A kormányoszlop és a kormányszár találkozásánál lévő furatok pontosak, olyannyira, hogy még a dobozban próbáltam feltenni és könnyedén felment fordítva is – csak elég furcsán mutatott. Az látszik, hogy dobozolás előtt összepróbálták a két alkatrészt a gyártósoron/műhelyben és kézimunkával pontosra igazították, hogy jól illeszkedjenek. Mivel a háromféle tartozék imbuszkulcs közül az egyik természetesen méretileg passzol, így az összeszerelést otthoni körülmények között bárki elvégezheti. A kerekek felpumpálása is igen egyszerű a mellékelt pumpatömlő segítségével. Ugyan kis figyelmességnek tűnik csak, hogy csomagoltak egy ilyen filléres alkatrészt, de aki már próbált valaha olyan gumiba kereket fújni ahova – például a motor miatt – nem fért oda a hagyományos pumpafej, az tudja értékelni ezt a gesztust.

A Niubility N1 elektromos roller használatba vétele

Kicsomagolás után a roller bekerült a csomagtartóba és irány a szokásos tópart a fotók elkészítéséhez. Egy átlagos autó csomagtartójában bőven elfér, lehajtott kormánnyal az összecsukott mérete 115x47x48 cm (HxSzxM), így nem kell különösebben aggódnunk ha utaztatni szeretnénk (a gyári specifikációban kicsit más adatok szerepelnek, mi a táblázatban és most is a saját magunk által lemért adatokat adtuk meg). Ugyan a fellépő csak 15 cm széles, de a kormánymarkolatok nem lehajthatóak, ezért a kormány teljes szélességével számolnunk kell a szállítás során, de így sem foglal katasztrofálisan nagy helyet. A nyitás/összecsukás valóban csak 3 másodpercet vesz igénybe, a kormányoszlop felállítása után, annak az alsó felén található kart kell felhajtanunk és egy retesszel biztosítani, visszafelé értelemszerűen ugyanezt kell elvégezni csak fordított sorrendben. A kormány bal oldalán található rögzítőfül megnyomása után azt bele tudjuk akasztani a sárvédőn található pöcökbe, így a roller a kormányoszlopnál megemelve könnyen hordozható. És valóban könnyen, hiszen az alumínium-ötvözetnek köszönhetően a jármű csak 12 kg tömegű, hosszabb távon is könnyen szállítható. Stabil oldalkitámasztót is találunk a Niubility N1 elektromos rolleren, kissé hepehupás talajon sem kell aggódnunk amiatt, hogy eldőlne, az oldalsztender helye és hossza jól lett méretezve.

A rollerünk össze van szerelve, vessünk rá egy közelebbi pillantást mielőtt elindulunk vele az első utunkra. Nem néz ki rosszul! A gumírozott borítást kapott lábtartó a megtört fellépő folytatása, a kormányoszlopon a felirat sem hivalkodó, de mégis tudtára adja mindenki számára, hogy mivel is van dolga. Az első LED alacsony fogyasztású (2 W), de nagy fényerejű, kékes fényével elég messze világítja be az utat a Niubility N1 előtt. A hátsó világítás is rendben van, a búrája keményebb-, nem átlátszó piros színű műanyagból készült, egybe van építve a hátsó sárvédővel, a fénye messziről is jól látható. Utóbbit ha eltávolítjuk (négy csavart kell kitekerni hozzá), alatta – a lábtartó részbe becsúsztatva – találjuk a 10S3P jelölésű akkupakkot, mely XT60-as csatlakozóval van ellátva és vízálló kialakítást kapott. Az akkumulátoron található számsor lefordítva azt jelenti, hogy egy cella valójában 3 db párhuzamosan kötött 18650-es cellából van összerakva, így az aksi 30 db cellát tartalmaz összesen. A webshopokat böngészve könnyen beszerezhető egy második akkupakk, valószínűleg a gyártó kínálatában is hamarosan megjelenik majd. A töltőcsatlakozó a lehető legkényelmesebb helyre került, a sárvédő oldalán találjuk, természetesen gumidugóval ellátva, rendeltetésszerű használat mellett itt sem tud befolyni a víz, ráadásul könnyen hozzá lehet férni. A teljes töltés egyébként 3-4 óra alatt megtörténik, így egy nap akár két körre is van lehetőség.

A kormányoszlop elég magas és nem állítható, így valamennyire korlátozhatja a használhatóságot, felső pontja 122 cm-re van a talajtól. Megkértem a 140 centis, 40 kilós kisfiamat, hogy jöjjön el velem egy nagyobb körre – később látható lesz az eredmény, hogy Vele meddig jutottunk – Neki körülbelül a mellkasáig ér a kormány, ha mellette áll, akkor a nyakáig. De biztonsággal tudja használni, eléri a fékkart és könnyedén működtetni is tudja. Apropó fék; a Niubility N1 E-ABS fékrendszert kapott – ugyan külön első fék nincs, de hátul a tárcsa és mellette az elektronikus fék biztos megállást jelent. Fékezés esetén természetesen a féklámpa bekapcsol, amennyiben a világítás is működik, akkor villogással jelzi, hogy lassítunk. A kerekek 8,5 hüvelyk átmérőjűek és levegős gumikkal szereltek, így a magyar utakra is megfelelnek, jóval kevésbé ráznak, mint egy honeycomb, vagy egy sima tömör abroncs.

A kormányon található eszközökről nem esett még szó, ezek balról jobbra a következőek: a jobb oldali, rücskös gumival borított markolat előtt találjuk a hátsó tárcsaféket működtető fékkart, mellette pedig az összecsukáshoz szükséges kallantyút. A központi helyet a LED-es lámpával egybeépített kijelző foglalja el, melyen sajnos nem található statisztika – és mivel applikáció sincs, ez igencsak fájó pont. Igazából a Niubility N1 elektromos roller esetén ebbe tudunk csak belekötni. De gyaníthatóan ez szándékos, valószínűleg lesz majd egy másik típus ahol megtalálható lesz ez a funkció, ezt abból feltételezzük, hogy a használati utasításban a kijelzőről készült rajzon látható egy Bluetooth jel. A központi kijelzőn a sebességen túl azt láthatjuk, hogy melyik módban vagyunk és be van-e kapcsolva a világításunk. Sajnos semmi több – nincs menü (vagy annyira rejtett, hogy nem találtuk meg), addig jutottunk, hogy a fékkar, a gázkar és a bekapcsológomb együttes működtetése után egy E betű jelenik meg a kijelzőn és csipogás hallatszik – ha ezzel kapcsolatban többre jutunk, bővítjük vele a tesztet. A kijelzőn található egyetlen nyomógomb funkciói a következőek:

    • 1x nyomás kikapcsolt állapotban: bekapcsolás
    • 2x gyors nyomás bekapcsolt állapotban: a sebesség-mód kiválasztása (15 km/h – 25 km/h)
    • 1x nyomás bekapcsol állapotban: világítás bekapcsolása
    • hosszas nyomás bekapcsolt állapotban: kikapcsolás

A kijelző fényereje nappali világosságban is elegendő a leolvasáshoz, jól láthatóak töltöttségi értékek és a pillanatnyi sebesség is. A töltöttségjelző öt osztása közül az egyes vonal villogása esetén még 15%-nyi energia áll rendelkezésünkre, így egy osztás körülbelül 17%-t jelent akkukapacitás szempontjából. Ugyan túltöltés-, túlmerítés-, melegedés (és még számtalan károsodás) elleni védelem van beépítve a rendszerbe, de ha azt látjuk, hogy az akkumulátor töltöttsége 15% alá esik, ne rollerezzünk tovább, főleg ne terhelés alatt (emelkedő, full gáz, stb).

Menettulajdonságok, használhatóság

Nem maradt más hátra, mint felpattanni a kormány mögé – bukósisak, védőfelszerelés! – és megtenni az első métereket. Bekapcsolás és a sebesség-mód kiválasztása után a gázkart lenyomva semmi nem történik, ez nem hiba, hanem biztonsági megoldás! A roller csak akkor indul el, ha ellöktük a lábunkkal és mozgásban van, így elkerülhetőek a véletlen balesetek. A kijelzőn végig látható a kiválasztott fokozat, az alacsonyabb esetében S, míg a gyorsabb állásban S tűnik fel a kijelzőn, így minden pillanatban láthatjuk a sebesség aktuálisan beállított felső határát. Amit ugyan vígan túl tudna lépni a Niubility N1, csak az elektronika szabályoz le. Ez onnan érezhető, hogy a gázkar lenyomásakor megindul, mint akit hátba rúgtak, túllépi a sebességhatárt 1-2 km/h-val, majd látványosan visszavesz a tempóból – érzésre bírná a bűvös 30 km/h-t is, az más kérdés, hogy valószínűleg nem túl hosszú ideig. Lejtőn gurulva is elveszi a sebességet, nem tudjuk becsapni egy lejtő + full gáz kombóval, de ezt a rollert nem is a száguldozásra találták ki, hanem a nyugodt tempójú “krúzolásra”. 

A gázkar pár másodpercig tartó lenyomásával ugyanis egy “bip-bip” hangjelzés kíséretében bekapcsol a tempomat és kimehetünk a világból. A sebességtartó automatika aktiválására bármilyen sebesség mellett lehetőségünk van; ha teljesen lenyomjuk a kart, akkor a fokozatnak megfelelő maximális sebességre áll be, ha egy bizonyos sebességen tartjuk a rollert pár másodpercig, akkor oda. A fellépő elég széles ahhoz, hogy a két lábat egymás mellé rakjuk ha éppen így szeretnénk állni, de egymás mögött – a hátsó természetesen keresztben – is elférnek. A “gyári” megoldás az lenne, hogy az egyik lábunkat a megemelt részen utaztassuk, ez nekem kicsit kényelmetlen póz hosszabb távon, de azért nem ördögtől való, a gumírozásnak köszönhetően nem fog a talpunk lecsúszni.

Elindultunk, a Niubility N1 stabil, masszív, nagy nem kell azon aggódni, hogy egy kátyú kibillent bennünket az egyensúlyunkból (a fenti galériában van pár kép a Kugoo S1 Proval együtt, hogy össze tudjátok hasonlítani a méreteket). A levegővel töltött gumik jól tapadnak, bár a vizes térkő kifogott rajta – kisfiamnak sikerült elcsúsznia egy szökőkút mellett, mert muszáj volt megmutatnia, hogy milyen ügyesen tudja megkerülni azt. Szerencsére nem lett baja, a rolleren csak a fékkar minimális sérülése látható, semmi egyéb nem sérült. A relatív nagy átmérőjű kerekek, így a nagyobb hasmagasság miatt csak a magasabb padkák jelenthetnek gondot, a fekvőrendőrökön, emelkedő padkákon (autókiálló) minden további nélkül átmegy. A teszt során murván, erdőben – agyagos úton, homokon is közlekedtünk, ezek közül egyedül a mély homok az a felület ahol az átlagosnál nagyobb körültekintéssel kell haladni, mert az meg tudja fogni a kereket, így nagyobb sebesség mellett nagyot eshetünk.

A fék teszi a dolgát, a fékkart tövig behúzva állóra lehet fékezni a kereket, így az E-ABS jelölés kissé furának tűnik, de a roller megáll, így részemről bármit írhatnak rá, csak végezze el a feladatát. Külön első fék nincs, a gázkar elengedésekor lassulunk, illetve ha a tempomatot használjuk, akkor a gázkar újbóli megmozdításával oldhatjuk azt (természetesen a fékkar meghúzásával is elérhetjük ugyanezt). Elektronikus fék egészen biztos van, fékezés után érezni lehet, hogy ugyan már elengedtük a kart, de egy pillanatig még lassul a roller, majd elmúlik a maradék fékhatás is és gurulhatunk tovább. 

Hatótáv, akkumulátor
Niubility N1 megtehető távolság

Más nem maradt hátra, mint kideríteni, hogy mennyit megy a roller egy töltéssel. Természetesen ez függ a sofőr tömegétől, az út minőségétől, az esetleges emelkedők nagyságától és darabszámától, de még a szél is befolyásolhatja. A gyári adat 15 km/h sebességgel, 70 kilós vezetővel, egyenes úton, szélmentes helyen 25 kilométer. Ez nem hangzik rosszul, nézzük meg, hogy a valós körülmények között milyen távot lehet bejárni. 

A fenti képen a 40 kg-os kisfiam felügyelet alatti közel két órás rollerezésének adatai láthatóak vegyes körülmények között, ami meglepően kedvező érték. Az óra rajtam volt, Ő sokkal többet ment, mint én, így a valós távolság akár 15 km+ is lehetett. A leírás szerint három pálcika esetén az akkumulátor minimum kapacitása 50%, de itt a rollerezés végén 3 km hosszan emelkedőn jöttünk fel és éppen akkor váltott a töltöttségjelző amikor megálltunk, így az inkább 60%-ot jelenthet. A teszt során az Amazfit GTR 47 mm-es aktivitásmérőjét használtam Amazfit (Zepp) appal, mint ahogy a tesztek során mindig. A fiam távjának mérése esetében természetesen nem, de a többi mérés során az első jelzés villogása után 100-500 métert mentem az autóig és állítottam le az órát és a rollert.

Az első két két képen látható adatok miatt eléggé el voltam keseredve, de amint látni fogjátok, itt a körülmények a nehezek, ezért születtek ilyen eredmények. A 250 W teljesítményű motort nem az emelkedők tartós leküzdésére találták ki, ezt el kell fogadni. Amint a körülmények ideálissá váltak, az adatok is sokkal jobban mutattak. A maximális sebességek a lejtő miatti pillanatnyi értékek, ezek nem érhetőek el sík úton, meg sem közelíthetőek a leszabályzás miatt. De azt jó volt tapasztalni, hogy a Niubility N1 stabil volt, nem akart ledobni a hátáról még ekkor sem, ő egy igazi, megfontolt bika. Akkor most következzenek az eredmények sorban, magyarázatokkal együtt:

    • 10-15%-os emelkedők, lejtők között, teljes gázzal, második fokozatban
    • kisebb meredekségű emelkedők és lejtők között, teljes gázzal, második fokozatban, erdőben, homokon is
    • többnyire sík terepen, nem túl meredek, de hosszabb emelkedőkkel tarkítva, 21-23 km/h tartományban, második fokozatban, erdőben, homokon is
    • ugyanott első fokozatban, teljes sebességgel

A fentiekből látható, hogy a legszélsőségesebb körülmények között igyekeztem bevetni a rollert, olyan helyeken, ahol az átlagfelhasználó valószínűleg nem fog közlekedni vele. A konklúzió az, hogy hegyek közé nem való, de például egy városlátogatásra, munkába járni sík úton, a belvárosban kitűnő. 83 kilós vagyok, az utolsó két helyszín adatai alapján elmondható, hogy a gyári értékeket a Niubility simán hozza, sőt, valószínűleg még túl is szárnyalja azokat. 

Egy kedvező ár/érték arányú, minőségi elektromos rollert próbálhattunk ki, a Niubility N1 személyében, a teljes összefoglalót lejjebb olvashatjátok. Amennyiben elakadnátok, a teszthez kapcsolódó fórumban tudtok kérdezni tőlünk a működéssel kapcsolatban. Az oldalunkon szereplő össze elektromos roller (és -kerékpár) ajánlatunkat itt találhatjátok meg.

Összefoglaló
8.9A mi értékelésünk
Ennyi pénzért, ennyi tudással szinte kötelező vétel

Összességében fogást nem lehet találni a Niubility N1 elektromos rolleren, egyedül az applikáció és az adatok mentésének hiánya az ami felhozható hibának. Ha ezek közül akár az egyik is beépítésre kerülne, akkor ebben a kategóriában egy verhetetlen rollert kapnánk, akkor meg különösen, ha a motor teljesítménye 350 W-os lenne, de ennyire nem lehetünk telhetetlenek, az akkor már nem ez a típus lenne. Ráadásul a két év garancia is egy olyan kiemelkedő szolgáltatás, amit más rollereknél még nem láttunk - ebben az árkategóriában biztosan nem. Sík úton, átlagos súlyú vezetővel hozza a specifikáció szerinti 25 km-es hatótávot, a levegővel töltött 8,5 hüvelykes gumijai pedig a kisebb úthibákat is kompenzálják. A könnyedén cserélhető akkumulátor helye is innovatív, míg az egész roller megjelenése parádés. A Gearbest jelenlegi akciójában 269,99$-ért vásárolható meg európai raktárból történő szállítással, így a vásárlás összegét a szállítási díjon kívül más nem terheli és gyorsan megérkezik. Nekünk nagy élményt nyújtott, ajánlott vétel, főleg belvárosi közlekedésre, nyugodt városnézésre ajánlott.

Ár/érték arány
9.5
Szolgáltatások
8.5
Építési minőség, dizájn
9
Hatótáv
8.5
Felhasználói élmény
9
POZITÍVUMOK
  • 2 év garancia
  • jó minőség
  • kis tömeg
  • könnyen összecsukható
  • stabil
  • 8,5 hüvelykes kerekek, levegős gumik
  • bárhová állítható tempomat
  • egyedi megjelenés
  • alacsony fogyasztású, erős világítás
  • könnyen cserélhető és -beszerezhető akkumulátor
NEGATÍVUMOK
  • nincs applikáció
  • a kijelző nem mutat statisztikát
  • teljes sebességen kis hatótáv
  • az emelkedőt nem bírja
  • csak két működési mód
  • a kormánymagasság nem állítható
A Niubility N1 elektromos rollert itt tudod megvásárolni
Még több elektromos roller ajánlat

Friss ajánlatok minden nap

Köszönjük, hogy olvasol minket. Azon fáradozunk, hogy a lehető legjobb ajánlatokat oszthassuk meg Veled. Maradj velünk, építsünk közösséget!

Szász Sándor (Alex)
Mutasd a teljes profilt

A weddmegonline.hu és a nekedveszem.hu megálmodója és alapítója. Végzettségét tekintve közgazdász, az elmúlt húsz évet a médiaiparban töltötte. 2019. januárja óta kizárólag a weblapjaival foglalkozik.

Írd meg Te is a véleményed!

      Szólj hozzá

      weddmegonline
      Új Felhasználó Regisztráció
      Köszöntünk a weddmegonline.hu oldalon, örülünk, hogy benéztél hozzánk. Ha kuponkódot keresel, vagy elakadtál, chaten, vagy privát üzenetben nagyon szívesen segítünk.
      Becenév (kötelező)
      Reset Password
      Összehasonlítandó termékek
      • Total (0)
      Összehasonlítás
      0