Weddmegonline support

A "MUTASD A KUPONKÓDOT!" gomb megnyomása után az akciót tartalmazó weboldal új ablakban megnyílik és a kuponkód a vágólapra kerül.

A bejegyzésekben és ajánlatokban szereplő webáruházak partnereként, a megvalósult vásárlások után a weddmegonline.hu weboldal jutalékot kap, a termékek vagy szolgáltatások megvásárlása a partnereink weboldalain történik. A weboldalunkon feltüntetett árak és elérhetőségek a feltüntetett dátum/idő szerint pontosak és változhatnak és nem minősülnek ajánlattételnek. A weboldalon szereplő tesztekben megjelenő tartalom kizárólag a szerző véleményét tükrözi, a leírt tartalomra külső félnek - például a bejegyzésben szereplő webáruházaknak, a termék gyártójának, forgalmazójának - ráhatása nincs. A bejegyzésekben található kuponkódok az automatikusan létrehozott ajánlatok kivételével - ellenőrzés után kerülnek ki az oldalra, így a megosztás pillanatában egészen biztos, hogy működnek - az utolsó módosítás ideje a dátumból látható. Arra nincs kapacitásunk, hogy figyelemmel kísérjük, hogy meddig használhatóak, így ha egy kuponkód már nem érvényes, akkor sajnos lemaradtál róla. Hogy ez ne történhessen meg, iratkozz fel a weddmegonline Telegram csatornájára, így az összes újonnan feltöltött, vagy megváltozott kuponkódról azonnal értesülhetsz! A weddmegonline.hu működéséről bővebben itt olvashatsz.
Bővebben +

banner

Weddmegonline support

Nem jött meg egy rendelésed? Még fel sem adták? Elromlott? Nem válaszol az ügyfélszolgálat? Van egy jó hírünk.

Mi is ismerjük azt az érzést, amikor rendeltél valamit, de a tracking nem mozdul, a webáruház ügyfélszolgálata nem válaszol, vagy csak egy pár szavas (sablon) választ kapsz és fogalmad sincs hol lehet a megrendelt terméked. De talán most itt a megoldás és tudunk segíteni Neked. Az elmúlt két év alatt pár nagyobb kínai webáruházzal igen közeli viszonyt sikerült kialakítanunk, pár rendeléseteket már sikerült megtalálnunk, intéztünk pár garanciális ügyet is és arra is választ tudtunk adni, hogy a drón ami rendeltél, mikor kerül feladásra.

Így úgy gondoltuk, hogy egyelőre kísérleti jelleggel elindítunk egy új szolgáltatást, egy egyfajta supportot. Hogyan működik? Nagyon egyszerű, az alábbi kérdőívet tölts ki, írd meg a problémádat és mi a megpróbálunk segíteni, mindezt egy hibajegy-rendszer keretein belül, így nem kell aggódnod, hogy elveszett az üzeneted, vagy nem találod a válaszunkat. Egyszerűen küldd el nekünk, hogy mi a gondod, mi felvesszük a kapcsolatot az adott webáruházzal és a lehető leghamarabb jelentkezünk a válasszal. Időben ez sokkal gyorsabb, mintha Te próbálkoznál ezzel, illetve egészen biztos eljut a panaszod a megfelelő helyre. A rendszer még csak pár webáruházzal működik és pár szabályt kénytelenek voltunk hozni, mutatjuk mik azok:

    • a weddmegonline support rendszerét csak regisztrált és bejelentkezett felhasználók tudják igénybe venni
    • a legkisebb megrendelési érték amiről hibajegyet tudsz küldeni nekünk 200$ vagy ezzel egyenértékű egyéb deviza, illetve azok a termékek ahol ezt külön jelezzük
    • a Geekbuying webáruházból rendelt összes elektromos roller és e-bike esetén igénybe vehető a support
    • csak olyan megrendelésekkel kapcsolatban tudunk segítséget nyújtani, amit az oldalunkon keresztül vásároltatok meg – „irány a webshop”, „megnézem” gombokra való kattintás után történt a vásárlás és ezt a felsorolt webáruházak rendszere is rögzítette (ehhez érdemes a fenti gombok megnyomása előtt a számítógépen található cookie-kat törölni)

Mit várunk ettől a szolgáltatástól? Egyrészt reméljük, hogy segítséget tudunk nyújtani a problémás megrendelésekkel kapcsolatban, másrészt szeretnénk egy közösséget alkotni a weddmegonline.hu oldalán. Harmadrészt pedig azért, mert hasonló szolgáltatásról nem tudunk és hiánypótlónak érezzük. Mutatjuk, hogy képzeltük el. A rendszer használatához érdemes nem itt, hanem a menüből regisztrálni, bejelentkezés után már használható is a szolgáltatás. Ezután a személyes menüd „Hibajegyek” menüpontjából bármikor el tudod érni a support felületét.

Így működik a weddmegonline support

Ahogy írtuk, ez nem csak egy űrlap amit kitöltesz, hanem egy teljes hibabejelentő-rendszer, hibajegy állapotokkal, visszakövethetően, átláthatóan. A  fenti ablakban már látható a működő rendszer bejelentkezési képernyője, de ha még nem regisztráltál nálunk, akkor semmi egyebet nem látsz. De, hogy nagyjából tudd mire számíthatsz, mutatunk egy képernyőmentést. 

Kérlek vedd figyelembe, hogy a Gearbest support 2021. július 7-én megszűnt!

Jelenleg az alábbi hibafajtákkal kapcsolatban tudsz ticketet nyitni és egyelőre a Geekbuyingon és a Banggoodon történt rendeléseid kapcsán mindkét webáruház kiemelt prioritással fogadja a rendeléssel kapcsolatos problémáitokat. 

    • nem adták fel a rendelést: akkor válaszd, ha megrendelted és kifizetted a terméket, nincs pre-order státuszban és a vállalt feladási határidő is lejárt, de még nem postázta a webáruház
    • elveszett rendelés: a webshop által megadott határidő letelt (általában 60 nap) és a terméket nem kaptad meg, a tracking nem mutat semmit
    • DOA: amit rendeltél kibontást követően nem működik – nagyobb értékű termékeknél érdemes videót készíteni a kicsomagolásról
    • garanciális hiba: elromlott, nem tudod hova és hogyan kell visszaküldeni 
    • kérdések vásárlás előtt: egy előrendelhető termék mikor lesz körülbelül raktáron, lesz-e kékben, stb
    • egyéb: minden ami  a rendeléssel kapcsolatos és úgy gondolod ide tartozik – a chatünk is működik, ott is tudsz kérdezni, gyorsabban választ kapsz

És, hogy hol éred el a rendszert? Készítettünk egy külön oldalt, ahol megtalálod a fentieket, és a „hasznos” menüpont alá rejtettük el. Illetve bejelentkezés után az adatlapodon is találsz egy új menüpontot, ahol nyomon tudod követni a hibajegyed állapotát.

Reméljük hasznosnak találod a weddmegonline supportot és mindegyik rendelésed időben eljut hozzád. Garanciát nem tudunk vállalni, hogy minden közbenjárásunk sikerrel zárul majd, de az biztos, hogy egy esetleges probléma esetén sokkal hamarabb kapsz majd választ, mintha egyénileg próbálkoznál és a pozitív kimenetelnek is nagyobb az esélye. Ha kérdésed lenne, bátran keress bennünket a jobb alsó sarokban található chaten keresztül, leginkább még vásárlás előtt.

Egy pár elégedett vásárló
"Kínából rendeltem a bringát, ami ráadásul meg is sérült szállítás közben. Alex segített, 1 héten belül postára adták a pótalkatrészt."
"Az összes rolleremet a weddmegonline weboldalon keresztül rendelem. Alex nagyon sokat segített már a garanciális és egyéb ügyintézésben"
Weddmegonline support
vélemények a FaceBookról
Ajánlatok a weddmegonline.hu YouTube csatornájáról:
_bzfn1MmFO4
ANGWATT T1 elektromos roller teszt
40:55
2i8gbrDi4Ts
Eleglide M2 elektromos mountain bike teszt
34:24
vvqjo2RERUE
Duotts C29 elektromos mountain bike teszt
27:58
2UgxChrh0kg
Inmotion S1 elektromos roller teszt
30:34
jKt4ulGJPoY
KugooKirin G3 elektromos roller teszt
31:45
wN6tfWftuU0
Navee N65 terep és emelkedő
10:05
u7LWEbg5c6U
BlitzWolf BW-CMM2 eszpresszó kávéfőző teszt
04:35
Biztosítás szükséges
0
ANGWATT T1 Off-Road Electric Scooter (2x3000W) – EU raktár
Coupon
Ennyi ideje hozzáadva: 3 hónap

ANGWATT T1 Off-Road Electric Scooter (2x3000W) – EU raktár

$1189,99 $1240,34
-4%
Teszt: ANGWATT T1 elektromos roller – az adrenalinbomba Reviews Szász Sándor ...
MEGNÉZEM
Mutasd a kuponkódot!

Szász Sándor (Alex)
Mutasd a teljes profilt Szász Sándor (Alex)

A weddmegonline.hu és a nekedveszem.hu megálmodója és alapítója. Végzettségét tekintve közgazdász, az elmúlt húsz évet a médiaiparban töltötte. 2019. januárja óta kizárólag a weblapjaival foglalkozik.

      weddmegonline
      Új Felhasználó Regisztráció
      Köszöntünk a weddmegonline.hu oldalon, örülünk, hogy benéztél hozzánk. Ha kuponkódot keresel, vagy elakadtál, chaten, vagy privát üzenetben nagyon szívesen segítünk.