Weddmegonline support

Weddmegonline support

Nem jött meg egy rendelésed? Még fel sem adták? Elromlott? Nem válaszol az ügyfélszolgálat? Van egy jó hírünk.

Mi is ismerjük azt az érzést, amikor rendeltél valamit, de a tracking nem mozdul, a webáruház ügyfélszolgálata nem válaszol, vagy csak egy pár szavas (sablon) választ kapsz és fogalmad sincs hol lehet a megrendelt terméked. De talán most itt a megoldás és tudunk segíteni Neked. Az elmúlt két év alatt pár nagyobb kínai webáruházzal igen közeli viszonyt sikerült kialakítanunk, pár rendeléseteket már sikerült megtalálnunk, intéztünk pár garanciális ügyet is és arra is választ tudtunk adni, hogy a drón ami rendeltél, mikor kerül feladásra.

Így úgy gondoltuk, hogy egyelőre kísérleti jelleggel elindítunk egy új szolgáltatást, egy egyfajta supportot. Hogyan működik? Nagyon egyszerű, az alábbi kérdőívet tölts ki, írd meg a problémádat és mi a megpróbálunk segíteni, mindezt egy hibajegy-rendszer keretein belül, így nem kell aggódnod, hogy elveszett az üzeneted, vagy nem találod a válaszunkat. Egyszerűen küldd el nekünk, hogy mi a gondod, mi felvesszük a kapcsolatot az adott webáruházzal és a lehető leghamarabb jelentkezünk a válasszal. Időben ez sokkal gyorsabb, mintha Te próbálkoznál ezzel, illetve egészen biztos eljut a panaszod a megfelelő helyre. A rendszer még csak pár webáruházzal működik és pár szabályt kénytelenek voltunk hozni, mutatjuk mik azok:

    • a weddmegonline support rendszerét csak regisztrált és bejelentkezett felhasználók tudják igénybe venni
    • a legkisebb megrendelési érték amiről hibajegyet tudsz küldeni nekünk 100$ vagy ezzel egyenértékű egyéb deviza
    • csak olyan megrendelésekkel kapcsolatban tudunk segítséget nyújtani, amit az oldalunkon keresztül vásároltatok meg – “irány a webshop”, “megnézem” gombokra való kattintás után történt a vásárlás és ezt a felsorolt webáruházak rendszere is rögzítette (a későbbiekben ez változhat)

Mit várunk ettől a szolgáltatástól? Egyrészt reméljük, hogy segítséget tudunk nyújtani a problémás megrendelésekkel kapcsolatban, másrészt szeretnénk egy közösséget alkotni a weddmegonline.hu oldalán. Harmadrészt pedig azért, mert hasonló szolgáltatásról nem tudunk és hiánypótlónak érezzük. Mutatjuk, hogy képzeltük el.

Így működik a weddmegonline support

Ahogy írtuk, ez nem csak egy űrlap amit kitöltesz, hanem egy teljes hibabejelentő-rendszer, hibajegy állapotokkal, visszakövethetően, átláthatóan. A  fenti ablakban már látható a működő rendszer bejelentkezési képernyője, de ha még nem regisztráltál nálunk, akkor semmi egyebet nem látsz. De, hogy nagyjából tudd mire számíthatsz, mutatunk egy képernyőmentést. 

Jelenleg az alábbi hibafajtákkal kapcsolatban tudsz ticketet nyitni és egyelőre a Gearbesten-, a Geekbuyingon- és a Banggoodon történt rendeléseid kapcsán – utóbbi még folyamatban, az első két webáruház kiemelt prioritással fogadja a rendeléssel kapcsolatos problémáitokat. 

    • nem adták fel a rendelést: akkor válaszd, ha megrendelted és kifizetted a terméket, nincs pre-order státuszban és a vállalt feladási határidő is lejárt, de még nem postázta a webáruház
    • elveszett rendelés: a webshop által megadott határidő letelt (általában 60 nap) és a terméket nem kaptad meg, a tracking nem mutat semmit
    • DOA: amit rendeltél kibontást követően nem működik – nagyobb értékű termékeknél érdemes videót készíteni a kicsomagolásról
    • garanciális hiba: elromlott, nem tudod hova és hogyan kell visszaküldeni 
    • kérdések vásárlás előtt: egy előrendelhető termék mikor lesz körülbelül raktáron, lesz-e kékben, stb
    • egyéb: minden ami  a rendeléssel kapcsolatos és úgy gondolod ide tartozik – a chatünk is működik, ott is tudsz kérdezni, gyorsabban választ kapsz

És, hogy hol éred el a rendszert? Készítettünk egy külön oldalt, ahol megtalálod a fentieket, és a “hasznos” menüpont alá rejtettük el. Illetve bejelentkezés után az adatlapodon is találsz egy új menüpontot, ahol nyomon tudod követni a hibajegyed állapotát.

Reméljük hasznosnak találod a weddmegonline supportot és mindegyik rendelésed időben eljut hozzád. Garanciát nem tudunk vállalni, hogy minden közbenjárásunk sikerrel zárul majd, de az biztos, hogy egy esetleges probléma esetén sokkal hamarabb kapsz majd választ, mintha egyénileg próbálkoznál és a pozitív kimenetelnek is nagyobb az esélye .

×




A jelentés elküldéséhez a checkbox kipipálásával hozzá kell járulnod a személyes adataid kezeléséhez az adatkezelési tájékoztatóban - https://weddmegonline.hu/adatvedelmi-nyilatkozat/ - leírtak szerint.

Hibát találtál? Küldd el nekünk!

Szász Sándor (Alex)
Mutasd a teljes profilt

A weddmegonline.hu és a nekedveszem.hu megálmodója és alapítója. Végzettségét tekintve közgazdász, az elmúlt húsz évet a médiaiparban töltötte. 2019. januárja óta kizárólag a weblapjaival foglalkozik.

      weddmegonline
      Új Felhasználó Regisztráció
      Köszöntünk a weddmegonline.hu oldalon, örülünk, hogy benéztél hozzánk. Ha kuponkódot keresel, vagy elakadtál, chaten, vagy privát üzenetben nagyon szívesen segítünk.
      Becenév (kötelező)
      Reset Password
      Összehasonlítandó termékek
      • Total (0)
      Összehasonlítás
      0