Mi is ismerjük azt az érzést, amikor rendeltél valamit, de a tracking nem mozdul, a webáruház ügyfélszolgálata nem válaszol, vagy csak egy pár szavas (sablon) választ kapsz és fogalmad sincs hol lehet a megrendelt terméked. De talán most itt a megoldás és tudunk segíteni Neked. Az elmúlt két év alatt pár nagyobb kínai webáruházzal igen közeli viszonyt sikerült kialakítanunk, pár rendeléseteket már sikerült megtalálnunk, intéztünk pár garanciális ügyet is és arra is választ tudtunk adni, hogy a drón ami rendeltél, mikor kerül feladásra.
Így úgy gondoltuk, hogy egyelőre kísérleti jelleggel elindítunk egy új szolgáltatást, egy egyfajta supportot. Hogyan működik? Nagyon egyszerű, az alábbi kérdőívet tölts ki, írd meg a problémádat és mi a megpróbálunk segíteni, mindezt egy hibajegy-rendszer keretein belül, így nem kell aggódnod, hogy elveszett az üzeneted, vagy nem találod a válaszunkat. Egyszerűen küldd el nekünk, hogy mi a gondod, mi felvesszük a kapcsolatot az adott webáruházzal és a lehető leghamarabb jelentkezünk a válasszal. Időben ez sokkal gyorsabb, mintha Te próbálkoznál ezzel, illetve egészen biztos eljut a panaszod a megfelelő helyre. A rendszer még csak pár webáruházzal működik és pár szabályt kénytelenek voltunk hozni, mutatjuk mik azok:
- a weddmegonline support rendszerét csak regisztrált és bejelentkezett felhasználók tudják igénybe venni
- a legkisebb megrendelési érték amiről hibajegyet tudsz küldeni nekünk 200$ vagy ezzel egyenértékű egyéb deviza, illetve azok a termékek ahol ezt külön jelezzük
- a Geekbuying webáruházból rendelt összes elektromos roller és e-bike esetén igénybe vehető a support
- csak olyan megrendelésekkel kapcsolatban tudunk segítséget nyújtani, amit az oldalunkon keresztül vásároltatok meg – “irány a webshop”, “megnézem” gombokra való kattintás után történt a vásárlás és ezt a felsorolt webáruházak rendszere is rögzítette (ehhez érdemes a fenti gombok megnyomása előtt a számítógépen található cookie-kat törölni)
Mit várunk ettől a szolgáltatástól? Egyrészt reméljük, hogy segítséget tudunk nyújtani a problémás megrendelésekkel kapcsolatban, másrészt szeretnénk egy közösséget alkotni a weddmegonline.hu oldalán. Harmadrészt pedig azért, mert hasonló szolgáltatásról nem tudunk és hiánypótlónak érezzük. Mutatjuk, hogy képzeltük el. A rendszer használatához érdemes nem itt, hanem a menüből regisztrálni, bejelentkezés után már használható is a szolgáltatás. Ezután a személyes menüd “Hibajegyek” menüpontjából bármikor el tudod érni a support felületét.