Elektromos rollerek

48 hozzászólás mutatása
  • Szerző
    Bejegyzés
    • #14299
      Szász Sándor (Alex)
      Adminisztrátor
    • #16629
      Szász Sándor (Alex)
      Adminisztrátor
    • #41725
      gexomator
      Felhasználó

      YOUPING Q02 Folding Electric Scooter 500W Motor 48V/18Ah Battery 10 Inch Tire

      Ma rendeltem meg a fent említett rollert és érdeklődnék geekbuying-ról, hogy kinek van már esetleg ilyen? Milyen tapasztalataitok vannak vele? Valóban limitálva van 25km/h-ra? Ha igen akkor valahogy kikapcsolható? Ha jól tudom van benne beépített riasztó rendszer távirányítóval, esetleg ez is kiiktatható ha nem szeretném használni?

      Válaszokat előre is köszönöm.

    • #41740
      Nandor
      Felhasználó

      Üdv!

      A sebesség nincs limitálva, 3 sebesség beállítási fokozat van. Van egy „titkos” menü ahol be lehet állítani 100 % -os teljesítményre, de nekem gyárilag így van. Itt lehet állítani több mindent. Tempomatot ki-be kapcsolni, síma elindulás vagy lábbal belökés, stb.
      Van hozzá 2 távirányító, de enélkül is működik, a kijelzőn is be lehet kapcsolni. Akkor nincs riasztó és kerékblokkolás. Van az alján, mindkét oldalon egy led csík, ezek folyamatosan 3 színben villognak mint a karácsonyfa 🙂 ha a világítás be van kapcsolva. Külön kikapcsolni, állítani nem lehet, aki nem szereti, fekete szigetelőszalag a megoldás:D
      Szinte semmi tapasztalatom nincs még, mert új, de hamarosan ha lesz akkor irni fogok róla.

    • #41754
      gexomator
      Felhasználó

      Köszi az infót! Jó tesztelést majd már várom én is enyémet 🙂

    • #41838
      Nandor
      Felhasználó

      Köszönöm, írni fogok róla! Mikorra ígérték az szállítást?

    • #42720
      gexomator
      Felhasználó

      Megérkezett, geekbuying 5-7 napot mondott szállításra, GLS véletlen elvitte lengyelből budapesten át romániába, mert elfelejtették lerakni itt. Aztán másnap vissza hozták. Ma akarom tesztelni, a karácsonyfa villogó led csíkokat már leoperáltam róla meg a széket is. A riasztó rendszerhez van esetleg valami leírásod? A lakatok értem mire vannak, de a másik két gomb csak rohadt hangosan sikít 😀

    • #42723
      gexomator
      Felhasználó

      Mentem vele mélygarázsban pár kört, hát ott lent szél nélkül brutál milyen ereje van meg sebessége. Majd valami manual kell még a speedometerhez, mert sztem valami rosszul van beállítva, de így elsőre elég durva. Holnap majd sztem teszek egy nagyobb kört aztán majd tervezek egy review videót youtubera, 1-2 hét használat után.

      • #42724
        Szász Sándor (Alex)
        Adminisztrátor

        Holnap kérek ha nem felejtem el. Valószínűleg itt is ki lehet iktatni gombok/fékkar kombinációjával a sebességlimitet, mint a többi rollernél, de ilyen tanácsot nem adhatok 🙂

    • #42729
      gexomator
      Felhasználó

      Az alábbi eírást már megtaláltam hozzá, majd tesztelem. A riasztóhoz kéne még valami leírást, mert bármit nyomok csak sípol 😀

      https://www.voromotors.com/blogs/news/ever-wonder-what-does-p0-p9-stands-for

    • #42732
      Nandor
      Felhasználó

      Üdv, Geomaxtor

      A távirányítón nekem a jobb alsó síma bekapcsolás, jobb felső kikapcsolás. Bal felső riasztó és kerék blokkolás. Bal alsó pánik sziréna.
      Az enyémen van P98, ezt én sem tudom mit jelent. A P99 ben sem vagyok biztos, hogy Factory Reset
      A led szalagok leszedésétől nem ugrik a garancia? Én hozzá sem merek nyúlni. Különben lehetne belül egy infrás RGB vezérlőt rákötni, párszáz forint, és akkor távirányítóval bármilyen szín, ki-bekapcs.

      Behúzott első fékkel, a Te kormányoszlopod előre-hátra stabilitása milyen?

      P2 – 0 (0 – kilometers, 1 – miles)
      P3 – 48 (battery voltage, do not touch)
      P4 – 1 (shutdown in minutes with inaction from 1 to 60, 0 – do not disconnect)
      P6 – 9 (wheel diameter in inches, necessary for the correct display of speed and mileage)
      P7 – 30 (the number of magnets in the motor is necessary for the correct display of speed and mileage)
      P9 – 0 (non-zero start. 0 – the scooter starts when the trigger is pulled, 1 – the scooter starts after the push when the trigger is pulled)
      P10 – 2 (useless setting: select drive type 0 – pedal assistant, but since there are no pedals, with this setting the scooter will only travel from the muscular strength of your legs, 1 – electric drive, 2 – the combined use of the pedal assistant and electric drive. The scooter will to go from 1 or 2, by default I had 2, I experimented and returned back)
      P15 – 100 (maximum power in percent)
      P16 – 0 (cruise control, 0 – off, 1 – on. In the on state, if the trigger is stationary at a non-zero position for 6 seconds, the icon on the screen lights up, the cruise turns on and the trigger can be released, the trigger is released by pressing the acceleration trigger or any of the brakes I tried and I didn’t like it.)
      P99 – Factory Reset
      D0 – total scooter mileage with the possibility of zeroing.

    • #42733
      Szász Sándor (Alex)
      Adminisztrátor

      Szia Nándor,

      ez hasznos, köszi! Az egyik FB poszt alatt a napokban rákérdeztem az M4-re, ott kb. 2-3 mm az elmozdulás. Ajánlottam a roller tulajdonosának, hogy itt már vagytok páran akik láttak már hasonló rollert, látogasson el ide is, mindenkinek hasznos lesz.

    • #42741
      Nandor
      Felhasználó

      Szia Alex

      A 2 -3 mm az olyan kicsi, hogy szerintem nem is kell vele törődni. Az enyémnél a kormány felső végénél nézve kb. 12 mm, ahogy a videon látszik.

    • #42742
      Szász Sándor (Alex)
      Adminisztrátor

      Kíváncsi vagyok mit mond a gyártó.

    • #42743
      Nandor
      Felhasználó

      Egy magyar hirdetésben láttam, valaki hirdet használtan egy ilyen rendszerú rollert, de valamilyen más típusnévvel, nem is írta ki. Megkérdeztem, azt mondja, nála is megvan ugyanez a tulajdonság.

    • #42746
      Szász Sándor (Alex)
      Adminisztrátor

      Akkor lehet ez nem is bug, direkt ilyen ?

    • #42754
      gexomator
      Felhasználó

      Szia Nándor,

      Ezer kösz az infókat, sokat segítettél. Nekem érdekes módon ha bevan riasztva nem blokkolja a kereket, csak elkezd riasztani amint valaki beakarja kapcsolni, vagy eltolja 1-2 métert. A kormányoszlop kicsit mozog, de 190cm vagyok és maxra kihuztam, szal sztem ez már a hosszúsága miatt van, nem vészes sztem.

      A led szalagokat csak elvágtam ott ahol bemegy a műanyag alá és bejebb toltam, hogy ne látszódjanak, mert sztem hivatalosan ilyen fényekkel úton nem is szabad közlekedni, olyan mintha rendőri jelzés lenne. Szóval szerintem nem bukik, illetve emailben kell jelezni bármi problémát, hogyan ellenörzik, hogy piszkáltam-e, garancia matrica sem volt.

      Amikor leszedtem az ülés tartót, akkor az anya a csavarhoz belesett, szóval szét kellett szednem, hogy az ott ne zörögjön, belül is nagyon korrektűl van össze rakva, minőségében nagyon megvagyok elégedve, masszív nagyon.

    • #42758
      Nandor
      Felhasználó

      Szia Geomaxtor

      Ez lett volna a kérdésem, hogy amikor lecsavaroztad az ülés tartót, nem estek e be az akku közé az anyacsavarok. Én is gondoltam, hogy egyelőre levenném, de amikor elkezdtem csavarni, már éreztem hogy alul is van, és inkább visszacsavartam.
      Nekem a riasztó kb. 10 cm elmozdításra riaszt és blokkolja a kereket.
      Én azért is választottam ezt a típust, mert magasabbra lehet állítani a kormányt mint más típusoknál.
      Viszont a kormány csukló holtjáték nem biztos hogy lényegtelen, mert nagy kopásnak van kitéve, a gyártó komolyan foglalkozik vele. Külföldi fórumokon is téma, és a megoldás is. A Kugoo M4 Pro -nál, ami ugyanez, már le is váltották ezt a részt más megoldásra.

      • #42759
        Szász Sándor (Alex)
        Adminisztrátor

        Olyannyira komolyan, hogy jelenleg is vizsgálják. Ahogy jelezted, már nézték is, most épp a gyártónál pattog a labda. Ha összeszeditek a hibalistát, akkor azokat is továbbítom a Geekbuying felé, ők meg pillanatok alatt a gyártónak.

    • #42762
      Nandor
      Felhasználó

      Szerencsére sok hibáról én még nem tudok, talán még az, hogy az irányjelző nem villog csak világít, felkapcsolt világításnál még annyi sem látszik, de viszont sípol 🙂
      Talán nem árt a kábeleknél, ahol bemennek a vázba és a „deszkába”, és a motorhoz a hátsó keréknél egy kis szigetelést kenni. FBS ragasztónak hívják, átlátszó és nem keményedik meg soha teljesen, le is szedhető bármikor.
      A kerék felfújáshoz egy kis toldo cső, ha járna hozzá, nem lenne rossz, akkor szabvány pumpákkal is lehetne fújni.

      • #42764
        Szász Sándor (Alex)
        Adminisztrátor

        Irányjelző… úri huncutság 😀
        Az jó ötlet, lehet átnézem az enyémet, hogy kell-e hozzá, bár én vízben nem megyek vele (nem az a típusom van ami Neked).

        Pumpával ezzel szemezek, bár az enyém honeycomb, de a Fiido tömlős és azt nagyon nehéz hagyományos pumpával fújni, mert a motor elég nagy és nem fér be normálisan a pumpa feje.

        Xiaomi Mijia Portable Electric Tire Inflator

    • #42772
      gexomator
      Felhasználó

      Most komolyabban megnyomkodtam, maga a kormány mintha nem mozogna nálam már, de majd tervezek egy review videót készíteni, ott kitérek majd rá, meg sztem még használnom kell egy darabig, hogy tapasztaljam.

      Az index az fura igen, hogy nem villog és kamion tolató hangot ad ki, nagyon furcsáltam, illetve tologató a gombja.

      Pont ezt a xiaomi portable pumpot rendeltem most be aqua-ból, elvileg ezzel lehet fújni ezt is, mivel a 10inch-es keréken hajlított szelep van a sima pumpán nem jó hozzá.

      A szigetelésen én is gondolkodtam, hogy enyhe esőben is lehetne használni, ha lenne egy kis szigetelés akkor nem folyna be a víz. Viszont megnéztem ugye belülről és maga a kábelek nagyon komolyan vannak levannak szigetelve, szal ha befolyik nem tom okozna-e gondot egyáltalán.

    • #42782
      Nandor
      Felhasználó

      Az irányjelző nekem sem olyan fontos, csak ha már ott van, észrevettem hogy milyen 🙂
      Esőben nem akarok én sem menni lehetőleg. A kijelzőt is akkor már szigetelni kellene azt hiszem.
      A pumpához egy ilyesmire gondoltam, kb. 1.000 Ft

      Ha most nem tapasztalod a jelenséget, akkor az szerencsére nincs is 🙂
      Erre gondoltam:

    • #42791
      Nandor
      Felhasználó

      Szia Gexomator!

      A teljes feltöltés végén, amikor zöldre vált a led, neked mennyit mutat a roller kijelzője?
      Nekem 55,1 V

    • #42803
      gexomator
      Felhasználó

      Hello,

      Még nem töltöttem fel maximumra, de majd tresztelem, a volt számot hol kéne látnom majd? Valamelyik P menüben?

    • #42807
      Nandor
      Felhasználó

      Nem, símán a bekapcsoló gombot kell nyomkodni, és akkor felváltva kiírja az adatokat.
      Az USB csatlakozó megvan? 🙂

    • #42830
      gexomator
      Felhasználó

      Usb csatlakozó? Hol? 😀 Rengeteg minden nincs meg, mert semmilyen leírást nem adtak.

      Most megvolt egy nagyobb túrám, 1 órat mentem vele belvárosban. 55km/h mond a roller, gps telón 32öt, szal a megtett kilométer sem tutti. Lemerültem haza fele, de nem volt maxra töltve. Holnap maxra töltve megnézem a full távot.

      Egy dolgot tapasztaltam, nagyobb kátyukon áthajtva valami fém koccan hátul, de nem fekszik fel a roller szerencsére, nem tom mi lehet az.

    • #42833
      Nandor
      Felhasználó

      A kijelző pereme alatt balra, 9 óra magasságában 🙂 egy gumi takaró van rajta

      Állítólag a P6 ot a kerék átmérőt 9 -re kell állítani, a P7 -et a mágnesek számát 30 -ra, akkor fog helyesen mérni a műszer. A 32 km táv, töltés nélkül reális, de feltöltve szerintem ennek a duplája kell legyen.

      Nem belül a dobozban, az akkunál ugrál valami a kátyuknál?

    • #42834
      gexomator
      Felhasználó

      Nem tudom belőni pontosan hol, majd tesztelem még. A 32km/h volt a max sebességem, a megtett táv nem tom mennyi vot, kb 15km.

      Ez a leírás nem ugyan az mint a mienk ugye?
      https://revrides.com/blogs/news/everything-you-need-to-know-about-your-zero-scooter-lcd-settings

      A kerékméretet nem kéne 10re rakni? A 9 és mágneses infót, hol találtad?

    • #42852
      Nandor
      Felhasználó

      Feljebb, ahol írtam a P beállításokat, angolul írja hogy 9 -re kellene állítani a kerékméretet és 30 -ra a mágnesek számát, akkor fogja jól mutatni a sebességet és a megtett kilómétert.

      A Zero kijelző nem teljesen ugyanez, inkább a Kugoo M4 Pro kijelzője ilyen.
      A 32 km/h 3. fokozatban volt?

    • #42870
      gexomator
      Felhasználó

      Igen, 3. fokozatban volt, de ugye nem teljesen feltoltve. Ilyen kijelzonk van ugye?
      https://sg.carousell.com/p/throttle-liviae-36v-48v-brand-new-35-per-pc-238104616/

      Ehhez kene egy leiras 😀

    • #42879
      Nandor
      Felhasználó

      Igen, olyannak néz ki, de sokféle van ugyanilyen formában. A szoftver verzió is számít, nekem pl. a bekapcsoláskor egy rövid időre V.32.2 -t ír ki.
      Nincs P1, ami kijelző kontraszt állítás lenne, viszont van P98, ami nem tudom mi lehet. Talán motorfék, akku visszatöltés…
      A Tiéden működik motorfék, vagy teljesen szabadonfutó?

    • #42888
      gexomator
      Felhasználó

      Meglesem majd ha feltöltődött maxra, hogy mit ír ki pontosan és hány P van. Motorfékem annyiban tapasztaltam, hogy sík területen, ha nem adok gázt, megállok kb 20-30m után simán, szal érezhetően lassít. Illetve ilyenkor meg nagy fékezésnél piros felkiáltójel van a kijelzőn, gondolom ez jelenti, hogy vissza tölt.

    • #42895
      gexomator
      Felhasználó

      Megnéztem, nekem is 32.2 és ugyan azok a beallítások vannak mint neked, csak nekem 10es a kerékméret és 19 a mágnesek száma. Szted rakjam át 30? Mennyi mágnes lehet benne? Neked pontosan mutatja a sebességet, ha hasonlítod egy gps speedometerrel?

    • #42896
      Nandor
      Felhasználó

      Ha teljesen feltöltődött, bekapcsolás után a második gombnyomásra mutatja az akku feszültséget. Én soknak találtam az 55,1 V -ot, de biztos így a jó. A töltő elég hangos az elején, mert hűtőventillátor van benne.
      A piros háromszög felkiáltójel csak a fékezést jelzi úgy tudom.
      Nekem adtak egy kis A5 nagyságú kezelési füzetet hozzá, de csak alap információk vannak benne.

    • #42897
      Nandor
      Felhasználó

      Egy próbát talán megér az átállítás, nekem is gyárilag 10 és 19. Én még nem állítottam át de ez úgyis csak a műszert befolyásolja, hogy pontosabb legyen. Ezek szerint akkor 30 mágnes van a motorban. A külföldi fórumokon mindenhol azt írják hogy a gyári beállítással sokkal többet mutat.

    • #42899
      gexomator
      Felhasználó

      Igen, nekem is 55V-ot ír, kicsit fura, mikor 48V 18ah, sokkallom én is, remélem nem fog kigyulladni töltésnél 😀
      Reddit azt irják, ne zaklassuk a mágnes számot, illetve ne rakjunk semmit usb portra, mert kiég.

      • #42905
        Szász Sándor (Alex)
        Adminisztrátor

        A LiPo akkuk névleges feszültsége 3,7V cellánként, a maximális feszültség 4,2V, 3V alatt kuka, így lemeríteni nem érdemes (gondolom van védelem). Itt valószínűleg 13 cella lett sorbakötve, pont kijön a matek. Télen, illetve ha sokat áll, félig legyen feltöltve a roller, akkor nem károsodik.

        • #42913
          gexomator
          Felhasználó

          Akkor stimmel jah, gondolom maxra töltve 54,6-55,1V és nekem ma mikor kikapcsolt teljesen akkor olyan 46V volt.

    • #42914
      Nandor
      Felhasználó

      Ez érdekes, ezt még nem olvastam, nem tudom hogy a mágnes szám beállítás mit befolyásolhat a mérésen kívül. Különösen, ha így teljesen pontatlan.
      Az USB -t rátették és a használattól tönkremegy? Ha valami nagy terhelést kötnek rá talán?

    • #42916
      gexomator
      Felhasználó

      Igen, a z9-10hez találtam reddit oldalt, hogy a mobilt rárakta és kiégett az lcd kijelző.

      Mágnest is a videóban mondja, hogy dont touch it.

      Sztem ez az usb valszeg software updatehez lehet inkább. Majd ma ha nem lesz vihar, akkor letesztelem mi a maximum táv teljes töltéssel. Kicsit csalóka a kikelző, mivel már 3-4 óra töltés után azt mutatja az elem ikon rajta, hogy tele van, de utána még ráment 4 óra töltés. Szal valszeg a kijelző sem tudja az akksi pontos adatait.

    • #42917
      Nandor
      Felhasználó

      A legbiztosabb az lenne amit a gyártó mond mindezekről.
      Amikor ideért, 47,7 V -ot mutatott a műszer. Rátettem töltésre, gondoltam 1 -2 órát tölteni fog hogy maximumon legyen. 9 óra töltés lett belőle.

    • #42938
      gexomator
      Felhasználó

      Na most tértem vissza egy kis 6km útról, mértem mobilal végig. Átállítottam mágneseket 30ra, kerék ugye nálam 10 és most 95%ban pontos. 32km/h mutat a telefon gps speedoja, a roller meg 34-35km/h. A távolságnál 6km telefon, roller 6,7km.

      Szóval most nekem elég pontos, így megvok elégedve. A kattanó hang nagyobb kátyuknál meg vagy a sárvédő ahogy hozzá csattan, vagy a kitámasztója csattan egyet.

    • #42954
      Nandor
      Felhasználó

      Valószínű hogy akkor teljesen pontos, ha a kerékátmérő 9 re van állítva, ahogy írják.
      Amikor felnyitottad, nézted esetleg hogy az akkumulátorra is 18 A van írva?

    • #42957
      gexomator
      Felhasználó

      Szerintem a kisebb meretnel csak tobbet fog mutatni, de majd tesztelem.

      Az aksit nem bontottam meg ki, a led csikok es kabelek kulon vannak az aksitol, de majd megakarom nezni, tenyleg 18as van-e benne.

    • #42974
      Nandor
      Felhasználó

      Igen ez igaz. Azt találtam ki, hogy csak a kerékátmérőt állítom mondjuk 12 -re, a mágnes számot nem bántom. A gyári beállítással majdnem duplát mutat, vagy többet.
      Mi lehet a P98 = 0 és a P99 = 99

      Az is érdekes, hogy egy 2 -3 órás nyári napsütést hogy bír ki a szép színes kijelző

    • #43690
      gexomator
      Felhasználó

      Az aksi nálam teli töltéssel max 30km-t megy el, ami nem gond, csak 50et irtak. A fékek nagyon alul fognak, életveszélyesen, ezt is betom állítani, ez sem nagy gond, viszont képzeld, letört egy alaktrész.
      Rájöttem mi kattog nagyobb kátyúknál, a hátsó sárvédő kileng nagyon, ha nem sima az út és beleütközött a kerékbe. Pont ott, ahol egy kis csavar rögzítette benne a féklámpát hátul. Na az a csavar a kis műanyagal eltűnt a féklámpa így kiesett a helyéről és logótt a kerék mellett.

      Most rögzitenem kell a féklámpát, majd valahogy a sárvédőt is, hogy ne tudjon kilengeni.

    • #43691
      Szász Sándor (Alex)
      Adminisztrátor

      Sziasztok,

      Furcsa, csak a csoportban jelent meg, itt nem. Szóval:

      Kaptam egy user guide-ot, elég nagy, ha szeretnétek írjatok és elküldöm Wetransferrel. Első blikkre ez csak egy általános leírás, lehet meg is van Nektek (20 oldal, pdf), feleslegesen nem küldözgetném.

    • #43701
      gexomator
      Felhasználó

      Sztem azt kaptuk mi is alapból benne.

      • #43702
        Szász Sándor (Alex)
        Adminisztrátor

        Nekem is az a gyanúm. Ha lemegy a 8. szülinapi banzáj, rákérdezek újra. Elküldtem a linked, hogy milyet szeretnétek.

    • #43711
      Nandor
      Felhasználó

      Szia Alex,

      Nekem is ez a 20 oldalas A5 méretű leírás van amit adtak hozzá. Azért köszönöm.
      Olyan dolgokat jó lenne tudni, pl. hogy mit lehet a P98 -al állítani. Ezek mondjuk ilyen „titkos” szervíz beállítások, és nincsenek a leírásban sem.
      A kormányoszlop „lötyögésre” nem írtak még esetleg valamit? Ezen azt hiszem, csak egy méret pontosabb fém betét segít, vagyis 2 db, amilyeneket korábban linkeltem. Itt is lehet ilyeneket beszerezni, de a pontos méretet azt tudni kell hozzá. Az is igaz, hogy egy minimális holtjáték kell a kormányoszlopnak, mert csak akkor lehet benyomni az összecsukó gombot, ha a kormányoszlopot kicsit előre feszítjük.

      Üdv.,
      Nándor

      • #43712
        Szász Sándor (Alex)
        Adminisztrátor

        Szia Nándor,

        Igen, miután megkaptam, visszaküldtem, hogy mit szeretnétek. Most elég nagy kint a hajtás, valószínű utána kapunk választ a lötyögésre. Az teljesen biztos, hogy eljuttatták a gyártóhoz. Azonnal megírom ha van infó.

        Üdv,
        Alex

    • #43742
      gexomator
      Felhasználó

      Köszi!

    • #45320
      Gyusza
      Felhasználó

      Sziasztok! Kugoo Kirin M4 ma jött meg, nagyon betyár egy járgány. Nekem szokatlanul feszes a kormány ha fordítom, más is tapasztalt hasonlót. Kisebb teljesítményű volt a korábbi rollerem ott lazán fordult a kormány, állítanom kéne valahogy rajta szerintetek, vagy csak megszokás? Köszi előre is 🙂

      • #45322
        Szász Sándor (Alex)
        Adminisztrátor

        Szia Gyusza,

        Alex vagyok, én csinálom az oldalt, örülök ha tetszik a gép 🙂
        Én csak abban tudok segíteni az M4-el kapcsolatban, hogy ha bármilyen gond, probléma, észrevétel van vele, azt továbbítom a Geekbuying felé, elég hamar válaszolnak (hétfőtől áll vissza az élet a rendes kerékvágásba). A többiek pedig majd a tapasztalataikat írják meg Neked.

        Tegnap óta él a hivatalos supportunk (eddig is volt, csak nem ennyire komoly), ha rajtunk keresztül vásároltad a rollert, VIP hibakezelésben részesülsz (ha nem, akkor is segítünk, de ezt nem mondd el senkinek) 🙂

        Weddmegonline support

        Szeretnénk ha a fórumon egyre több tagunk osztaná meg a tapasztalatát, így szívesen látunk bármilyen hozzászólást a témával kapcsolatban.

        Szép napot,
        Alex

    • #45323
      Gyusza
      Felhasználó

      Köszönöm szépen Alex! 🙂

    • #46109
      Szász Sándor (Alex)
      Adminisztrátor

      Erre most érdemes egy pillantást vetni, ma elég nagyot esett az ára!

      KUGOO KIRIN M4 PRO Folding Electric Scooter – EU raktár

48 hozzászólás mutatása
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
weddmegonline
Új Felhasználó Regisztráció
Köszöntünk a weddmegonline.hu oldalon, örülünk, hogy benéztél hozzánk. Ha kuponkódot keresel, vagy elakadtál, chaten, vagy privát üzenetben nagyon szívesen segítünk.